piątek, 20 grudnia 2013

Choinka w szydełkach i piórkach, kartka bożonarodzeniowa




Kochani:)
Bardzo, ale to bardzo dziękuję Wam za komentarze, wszystkie dają mi wiele radości i otuchy:)
Kocham Was za to, że ze mną jesteście:)

Dzisiaj ostatni post z okazji Świąt Bożego Narodzenia:)
Nasza duża choinka. Duża bo ma 2,5 metra wysokości,  Jej Wysokość zajęła centralne miejsce w naszym małym domku i świeci nam radośnie:)



















I jeszcze kartki, które robiłyśmy wspólnie z moją córą, które powędrowały do naszych rodzin i najbliższych.
Jedna z nich właśnie wędruje do Was Kochani:








Przyjmijcie od nas życzenia, z okazji tych pięknych Świąt:



21 komentarzy:

  1. jest cudowna! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna, bieluśka... niech błyszczy i przypomina ten wyjątkowy, jakże wyczekiwany czas.
    Spokojnych i rodzinnych świąt dla Was :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna choinka. Delikatna i zwiewna. Cudnie się prezentuje. Wesołych, ciepłych i rodzinnych Świąt życzę Agusia Tobie i Twoim bliskim!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczną masz Aguniu choinkę i kartki są pzrepiękne zmykam kochana życzę ci zdrowych i spokojnych świat buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartki cudne naprawdę. A ten łańcuch na choince mnie ciekawi.Z papieru? Sama robiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety kupiłam ten łańcuch, jest to taka wycinanka z cieniutkiego niby filcu, niby materiału, ciężko mi określić. Miałam zrobić szydełkowy, ale czasu zabrakło, cóż może w przyszłym roku:)

      Usuń
  6. Kartki śliczne,jestem zachwycona:)) Co do choinki,śliczna,bialutka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Choineczka pomimo,że ogromna to taka...delikatna. Przepiękna! Ozdoby wykonane na szydełku wprost uwielbiam. Zdrowych wesołych życzę!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Choinka piękna!!! Idealna!!! Pozdrawiam serdecznie ;))))) s.

    OdpowiedzUsuń
  9. Korzystając z okazji, że rodzina leniuchuje, Aguś kochana ... Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylvia nie odpisałam wcześniej, ponieważ mnie nie było, miałam ograniczony dostęp do internetu, mam nadzieję, że Święta były udane:)

      Usuń
  10. pięknie...ja mam żyrandol z piórkami i wydaje mi się taki piękny...czyli piórka inspirują i zachwycają;)))pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Agusia, nie ma Cię jeszcze ale wiem, że tu zajrzysz. Szczęśliwego Nowego Roku życzę, wielu wspaniałych chwil i dni, spełnienia marzeń i wszystkiego czego tylko zapragniesz. Uściski i pozdrowienia przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uleńko, bardzo dziękuję za pamięć, Tobie również wszystkiego co najpiękniejsze w tym 2014 roku:)

      Usuń
  12. Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku. Prześliczna choinka w bieli!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga