poniedziałek, 9 grudnia 2013

Koronkowy manekin

Witam Kochane:)

Bardzo dziękuję Wam za liczne komentarze  i oczywiście witam Wszystkich nowych Obserwatorów:)

Dzisiaj, jak w tytule "Koronkowy Manekin".

Znajoma poprosiła mnie o wykonanie dla niej manekina ozdobnego, wiedziała tylko, że chce by miał gorset i przyniosła mi trochę koronki, która leżała u niej w domu.

Zastanawiałam się, jak ma wyglądać, ponieważ nie byłam u niej, to zaczęłam podpytywać, gdzie będzie stał, jak jest wykończone wnętrze. W końcu po kilku dniach rozmyślań pojawił się pomysł. 
Zrobiłam próbne przymiarki, wysłałam zdjęcia i po zatwierdzeniu przez przyszłą właścicielkę, przystąpiłam do pracy.

A oto efekt końcowy:



















Miłego tygodnia Wszystkim:)

21 komentarzy:

  1. Marzy mi się taki manekin:)

    OdpowiedzUsuń
  2. A co on ma, ten manekin, takie plamy na cycuskach? Nie dalo sie ich zaslonic koronka? :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To brokat na zdjęciach może faktycznie wygląda to jak plamy:)

      Usuń
  3. Kolejne cudo wykonałaś:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Agnieszko droga !!! bo ja zaraz wrócę ! Marii

    OdpowiedzUsuń
  5. No jestem =musiałam doładpwać konto siedzę w kawiarence o nie mam dostępu do internetu chwilowego = ale ja nie o tym ten twój manekin jest rewelacyjny - ja wiedziałam że ty coś kryjesz ten swój talent ........................REWELACJA i tylko podziwiam papapa
    buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marii Kochanie bardzo się cieszę, że Tobie się podoba, całuski:)

      Usuń
  6. Przepiękny! Tyle pracy... podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Manekin, miał być taki bardzo rewiowy, jak z wodewilu lata 20-30 , jeżeli tak to jest idealny :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teniu, tak mam nadzieję wyobrażała go sobie przyszła właścicielka. Zobaczymy jutro, jak przyjdzie po odbiór:)

      Usuń
  8. O mały włos a bym przeoczyła ten post, a tu takie cudo! Piękny jest! Nie wiem czy ten gorset jest oddzielnie czy na stałe na manekinie, ale bardzo dopracowany. Koronki też chyba na takie kolory sama farbowałaś. Podziwiam efekt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, gorset jest na stałe na manekinie. Koronki zostały kupione gotowe w takich kolorach.

      Usuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga