czwartek, 12 grudnia 2013

Kosz słodkości na Święta, pozytywka i ogień




No to ja też zaczynam:)

Dzisiaj kosz słodyczy, 
który przygotowałam dla Rodzinki i Gości na okres świąteczny.
















W tym okresie oczywiście nie może zabraknąć prawdziwego ognia w kominie i ten cudny zapach palonego drewna unoszący się w całym domu....





I jeszcze cudna pozytywka:








A także przymiarki do ozdobienia świeczników:






Pozdrawiam Was bardzo serdecznie w ten gorączkowy czas przygotowań:)




11 komentarzy:

  1. Uwazaj, bo jesli zapach palonego drewna unosi sie w domu, a nie POZA nim, czyli przez komin, to mozecie sie zaczadzic :)))
    U mnie, z wiadomych przyczyn, ani sladu swiat. Nie mam do tego glowy. Wigilie organizuja corki u siebie, ja nie mam sily.
    Buziak

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty mnie tak zaskakujesz Aguniu swą pomysłowością -pozytywka śliczna kominek jak ja zawsze marzyłam o czymś takim miałam ale tatko nigdy w nim nie palił nie wiem czemu a na słodycze przyjeżdżam do ciebie rezerwuję pół kosza bo kocham czekoladki a jeszcze taki jak widzę to już byś mnie z tego kosza nie odgoniła pa buziaczki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale słodkości. Mniam ..... :)) s.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny kosz słodkości, kula pozytywka piękna a ognia w kominku oj zazdroszczę!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysł doskonały i cudnie wykonany - aż żal rozpakować i zjeść:-) Buziaki Kasia

    OdpowiedzUsuń
  6. Kominek obowiązkowy. Uwielbiam rozpalać w nim. A słodkości bym sama schrupała. Że też wytrzymałaś przy pakowaniu i nie schrupałaś wszystkiego od razu :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam wieczorem siedzieć przy kominku i jeść czekoladki. Świeczniczek z kryształkami cudny.

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystko pięknie zapakowane :)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie w domu też sie robiło takie kosze albo trochę inaczej:talerze i na pięknych talerzach układało się słodycze.Fajny zwyczaj.Piękny klimat u Ciebie!!!Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  10. PIĘKNIE ... a Świeta na Biało , ozdoby ,świeczniki ,choinka w szydełkowych ozdobach, poz tym ,że są przepiękne i może zrekompensują zapowiadającą się jesienną pogodę. Pozdrawiam - i stram się nie ulegać Świątecznej panice i gonitwie

    OdpowiedzUsuń
  11. Kosz słodyczy to zawsze dobra, bezpieczna opcja na prezent. Jeśli kogoś znamy, możemy umieścić w koszu jego ulubione słodycze, a jeśli nie - wybrać coś samodzielnie, najlepiej różne rodzaje łakoci. Dzięki temu nie musimy się martwić, czy prezent przypadnie do gustu. Każdy lubi słodycze. ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga