czwartek, 5 grudnia 2013

A Mikołaj, tuż, tuż.....


Kochani Moi:)

Dziękuję Wszystkim za tak liczne komentarze sprawiają mi radość i motywują do dalszej pracy:)
U mnie Mikołaj już czeka z worem prezentów, a jak u Was?






I prezencik dla Was paczuszki ozdobne:






Z tego wszystkiego zapomniałam pokazać stroik adwentowy, zrobiony na szybko, bo ostatnio tyle się u nas dzieje, że doba robi się dla mnie za krótka, zresztą, jak zauważyłam dla większości z Was również.









Ściskam Was Mikołajkowo i życzę pięknych prezentów:)

12 komentarzy:

  1. świetny. Też muszę się w końcu zabrać za stroik adwentowy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczyny taka ze mnie fajtłapa, że zamiast udostępnić odpowiedź do komentarza Marii, usunęłam wszystko.
      Bardzo cenię Tą naszą Kochaną osóbkę więc wklejam jej komentarz:

      "Aguniu stroik śliczny - taki niespotykany ale zdradź mi tajemnicę gdzie ty takiego eleganta wyczarowałaś i od razu z prezentami śliczny Pan Mikołaj buziaki ślę Marii"

      Usuń
  3. Jak cudownie u Ciebie. Uwielbiam Świeta,i Mikołaja oczywiście:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam podobnego Mikołaja i też stoi przy kominku :))))

    OdpowiedzUsuń
  5. poczułam świąteczny klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękujemy za prezenciki. Świetny jest Twój Mikołaj, a jaki obładowany! Mam nadzieję, że do mnie trafi. Stroik śliczny. Lubię takie kosmate choinki ale się nie spodziewałam, że tak super mogą wyglądać w stroiku. Ładnie je ułożyłaś.
    Buziaczki przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny pomysl z tymi malusimi paczusiami :-) U mnie nie obchodzi sie tego swieta , ale milo wspominam swoje dziecinstwo jak znajdowalam pod poduszka jakis maly prezencik. Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki fajny Mikolaj, podpowiedz mi ze jeszcze u mnie nie byl :)
    Stroik najwazniesze ze jest, i pewnie bardzo ladnie pachna te galazki.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Mikołaj oczywiście przygotowany!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga