poniedziałek, 16 grudnia 2013

Kominek i świeczniki w świątecznej szacie


Witam Moje Kochane:)

Dziękuję Wam Wszystkim za piękne komentarze i przede wszystkim odwiedziny:)

Jak się rozpisałam, to się rozpisałam, ale co zrobić kiedy tyle chcę Wam pokazać:)

Zastanawiałam się nad ozdobą mojego kominka, powiem szczerze, że przeglądałam Wasze podpowiedzi, szukałam inspiracji w necie, bardzo dużo z nich podobało mi się, jednak nie pasowały do mojego wnętrza. 

Dlatego postanowiłam zostawić ozdoby z poprzedniego roku, dodałam tylko tiul i pióra.
Przy okazji ubrałam świeczki w świąteczne szaty.























Przyjemnych przygotowań świątecznych:)

15 komentarzy:

  1. Masz cudowne ozdoby,te na kominku są piekne!! I ta biała choinka,z poprzedniego postu:))

    OdpowiedzUsuń
  2. I dobrze zrobilas Aga, rzeczywiscie pasują do Twojego stylu :))))) s.

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że już możesz siadać do stołu wigilijnego. Wszystko cudnie przygotowane. Je muszę jeszcze trochę pobiegać. Pozdrawiam i całuski ślę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uleńko, jeszcze i mnie też nie wszystko gotowe, ale do przodu:) Buziaki:)

      Usuń
  4. Aguniu jak ty to pięknie wszystko zaaranżowałaś - śliczne wszystko jest tak dużo tego że nie będę z osobna dziś wymieniać - wigilię będziesz mieć piękną buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marii, niestety Wigilia na wyjeździe, jadę do mojej siostry do UK, zobaczymy jak będzie, na pewno opiszę:)

      Usuń
  5. Ślicznie, bardzo delikatnie i stylowo. Podoba mi się :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam czerń i biel, zdecydowanie to moje klimaty:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga