środa, 4 grudnia 2013

Pamiątkowe zdjęcie - Niki

Witam Moje Kochane:)

Bardzo, ale to bardzo dziękuje za to, że mnie odwiedzacie, a także za coraz liczniejsze komentarze:)
Dla Was Wszystkich gorące buziaki :)

Mój kącik wypoczynkowy między kuchnią, a jadalnią wykończony. Mianowicie, chodziło o pustą ścianę nad sofką. Nie mogłam znaleźć odpowiedniego obrazu, zdjęcia, który by mi na niej pasował.
Ostatnio oglądałam zdjęcia i wpadła mi w ręce fotka mojej córy, którą przywiozła z Mistrzostw Świata, gdy zdobyły złoto.Fotka została zrobiona podczas tańca. Oryginalna ma wymiary 15x20 cm. 
Wygrzebałam starą ramę dębową (robioną jeszcze przez Dziadka mojego M), którą pomalowałam na biało. Focia została ze skanowana w dużej rozdzielczości, następnie zaniosłam ją do wydruku do drukarni. Szybę wyciął szklarz. Pozostało wyciąć passe partout  (duży brystol w odcieniu szarości i mata korkowa)  i można było przystąpić do składania w całość. Tył został wzmocniony grubą tekturą.
Musze przyznać, że bardzo się cieszę, ponieważ udało się "połączyć" pokolenia - rama robiona przez Pradziadka i Prawnuczka - bohaterka wnętrza ramy.








16 komentarzy:

  1. Świetna focia, córcia wyszła na niej super. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny masz ten kącik Aguniu wypoczynkowy a zdjęcie córy dodało mu uroku wyrafinowanej elegancji - ech szkodza że mamy tak daleko do siebie buziaczki ślę Marfii

    OdpowiedzUsuń
  3. uważam, że dzięki temu zdjęciu kącik zyskał bardzo osobisty, rodzinny akcent...
    właśnie takie miejsca sprawiają, że dom to nie tylko mury, to poczucie bezpieczeństwa i wspomnienie wspólnie przeżytych chwil..
    gratuluję tak utalentowanej córki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczne, a zarazem oryginalne. Piękny materiał na meblach.

    OdpowiedzUsuń
  5. kącik wygląda pięknie!
    ramka świetnie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Idealnie pasuje,bardzo lubie takie rodzinne dodatki w domu:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Super fotka i pamiątka będzie na lata :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zestawienie- jak zawsze u Ciebie dopasowane w każdym detalu . Córka jest nieątpliwie ozdobą i dodaje tylko uroku Twoje aranżacji i pomysłowi na kącik relaxu ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Super!!!
    Takie aranżacje sa najlepsze
    :))) s.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kącik prezentuje się pięknie. Zdjęcie dodaje uroku i ciepełka. W takim kąciku chce się być- zawsze ! Uściski serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczny kącik,bardzo mi się podoba a zdjęcie idealnie pasuje do niego.A swoją drogę wspaniałą pasję ma Twoja córka.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekne zdjecie. No i ponadczasowe polaczenie . Ja w swoim domu tez lacze stare z nowym. Niejednokrotnie tylko ja wiem ile lat ma dana rzecz i jak wazna jest dla mnie . I chyba o to chodzi , aby ie zatracic swojej tozsamosci. Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne jest to zdjęcie! Córka zdobyła złoto, a Ty masz je na ścianie, swój osobisty skarb. :) Gratuluję pomysłu i córki! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję Wam wszystkim za komentarze i buziaki ślę:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga