środa, 18 grudnia 2013

Święta tradycyjnie jeden miś TVN


Witam Kochane i Kochani Odwiedzający mojego bloga:)

Wielkie dzięki i dużo całusów za to, że ze mną Jesteście:) Moich Nowych Czytelników pozdrawiam serdecznie:)

W naszym domu ze Świętami wiąże się jeszcze jedna stosunkowo krótka, bo licząca tylko pięć lat tradycja. W tym okresie przybywa do nas jeden nowy domownik. Jest nim Miś z Fundacji TVN " Nie jesteś sam". I tak mieszkają już z nami:
Różyczka
Julia
Czesio
Wincenty
W tym roku do grona ulubieńców dołączyła
Fela.

Bardzo często kupujemy więcej maskotek są one pięknym prezentem, widoczne na zdjęciach: 
Wiktoria 
Antek
powędrują do dzieci z naszej rodziny.
A jak u Was?











Przyjemnego wieczoru:)


16 komentarzy:

  1. Taka pomoc jest bardzo potrzebna.Super sprawa z tymi misiami,sa cudowne:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne te misie.
    Ja jeszcze nie kupiłam wszystkich prezentów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki temu "Nie jesteście sami". Super przytulaki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Misie są wspaniałe i jeszcze jak mogą pomóc dzieciakom to tym bardziej jestem na tak.Niestety w moim rossmanie nie było już a chciałam dla moich dziewczynek :(
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna kolekcja :) Też się muszę wybrać do rossmanna

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam te Misiaki, niestety w tym roku zorientowałam się za późno i już nie dostałam :( rozeszły się jak ciepłe bułeczki
    ściskam cieplutko
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martuś może na allegro, wiem, że były, taka sama cena i nic nie płacisz za wysyłkę:)

      Usuń
  7. Taka akcja to świetna sprawa . Ja nie mam komu dać takiego misia ale pomyślę jak pomóc. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś dobrym człowiekiem Aguś :) s.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga