niedziela, 29 września 2013

Wyprzedaż garażowa


Moje miłe,
w Rzeszowie w końcu ruszyło coś w tym temacie, jeden z wielu Klubów wpadł na pomysł, aby organizować akcje tzw. garażówki u siebie w niedzielę. Po raz pierwszy była taka akcja kilka miesięcy temu,  jednak ze względu na słabą reklamę sprzedających było więcej, jak kupujących. 
Nie mniej jednak atmosfera wspaniała. Byłam widziałam (jako sprzedająca). Akcja mało udana...... 
Jednak miałam nadzieję, że ponowią próbę i tak się stało. W tą niedzielę odbyła się ponownie. 
Tym razem było dużo, dużo więcej potencjalnych kupujących i o to chodzi. Ciekawostką jest to, 
że po wcześniejszej rezerwacji sprzedający mogą wystawiać się za przysłowiowy poczęstunek. 
Chcesz się wystawić, zrób coś dobrego i do roboty.
Zrobiłam kilka fotek...











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga