piątek, 27 września 2013

Manekin krawiecki własnoręcznie zrobiony


Witam Kochane :)

Dzisiaj przedstawiam Wam Panią Manekin, która pojawiła się u nas w domu parę lat temu, jednak nie znalazła zastosowania i wylądowała na strychu.  Kilka dni temu natknęłam się na nią przypadkiem i pomyślałam, że po przeróbkach może być ładną ozdobą w pokoju córy.
Postanowiłam ją okleić, motywem przewodnim były zdjęcia obrazów malarzy, których córa najbardziej lubi. W tym celu wykorzystałam podręcznik do plastyki z II klasy gimnazjum. Po nałożeniu wszystkich warstw, manekin został polakierowany lakierem, tak, aby zabezpieczyć całość. Noga manekina została oczywiście pomalowana na biało.
Zapraszam;)

















6 komentarzy:

  1. zawsze marzyłam o takim manekinie:) widze van Gogha, tym bardziej mi sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę dla Ciebie zrobić podobnego, jeżeli się zdecydujesz pisz na maila. buziaki

      Usuń
  2. No proszę, jak to nie wiadomo kiedy co w odpowiednim momencie się przyda, praca super!
    A jeszcze można go od czasu do czasu ubrać...same plusy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo profesjonalnie zrobiony manekin, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga