poniedziałek, 30 czerwca 2014

Pojemniki do kuchni i etykiety




I znowu mamy poniedziałek:)
U nas rano deszczowo, teraz na szczęście bez deszczu:)
Cóż robić w tak pochmurny dzień?
A no zabrałam się za nadrabianie zaległości rzeczy, które od dawna planowałam zrobić, ale ciągle było coś ważniejszego na tapecie:)
Mianowicie, od zawsze denerwowały mnie różne pojemniki, w których trzymałam: cukry, kasze, groch, fasolkę i takie tam inne potrzebne rzeczy. 

Kiedyś wpadłam na pomysł, że wykorzystam słoiki po kawie Jacobs,  z biegiem czasu nazbierało się tego trochę, tak, że zawartość czasami się myliła np. raz Niki zamiast cukru pudru do ciasta dodała mąkę ziemniaczaną:) 
Więc dzisiaj zrobiłam na każdy słoiczek etykietki, taka mała rzecz, a jak cieszy i ułatwia życie:)
Kochani dziękuję Wam za odwiedziny i to, że zostawiacie po sobie ślad, jestem z tego powodu bardzo uradowana:)

A może napiszecie mi jakie są Wasze sposoby, na utrzymanie porządku w mąkach, cukrach i kaszach?













20 komentarzy:

  1. Bardzo fajne etykietki. U nas niestety leje jak z cebra!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysł dokonały:-) Ja nie mam dziś weny, jest masakrycznie śpiąco i leje od rana niestety....marzę o podusi i ciepłym łóżeczku:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. U nas pada cały czas, mały deszczyk ale pada. Siedzimy w domu , ja szyję , córka sprząta szuflady, trochę jej pomagam a młody śpi.
    Fajnie wyglądają te pojemniki, ja mam szklane zakręcane na mąki, cukry, a pojemniki plastikowe otwierane do kasz, płatków. Używam także puszek po mleku, bo tych ciągle u nas przybywa, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, jak miałam dużą ilość puszek po mleku (mały pił Bebilon) to wtedy o tym nie myślałam i wszystko poszło do kosza, teraz żałuję - zostały mi dosłownie 3 sztuki. buziaczki dla Ciebie i dzieciaczków aga

      Usuń
  4. U nas dzis słońce,lecz jutro znów deszcz:( Pomysł z tymi słoikami,super !! I te etykietki,ładnie to wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie dziś słońce nawet świeciło ale wczoraj lało na maksa.Za chwilę lato przeleci i znów będzie zimno i brzydko. Świetnie wykorzystałaś słoiczki po kawie a ja tyle ich wyrzucam...Ot niemądra kobieta ze mnie ;P Etykietki super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialny pomysł, super ta czcionka bardzo elegancka. I jak pojemniki idealnie pasują do szuflady- na prawdę fajnie wyszło:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądają takie ujednolicone słoje:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomysł na opanowanie rzeczy sypkich REWELACJA , a te słoiki wyjątkowo się nadają kształt gwarantuje maxymalne wykorzystanie powierzchni ... i do tego te estetyczne etykietki . pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Twój pomysł na słoiki z etykietami rewelacyjny, ja również wszystko trzymam w pojemnikach, ale takich z IKEI i mam tam nklejone etykiety z podpisami:)))
    Pozdrawiam Cię cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny domowy recykling a i zbiór godny prawdziwej mistrzyni kuchni :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. WOW!! Prezentuje sie to pieknie!!!! Moja kawa niestetyki nie jest pakowana w tak piekne sloiczkiwiec mam wszystko w pudelkach Tuperware...
    POzdrawiam))

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł.Ja też mam podobnie porobione słoiki tyle że po dżemach:)
    ściskam Cię:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny pomysł! Ja w słoikach po kawie trzymam tylko przyprawy a mąkę, cukier, makaron i inne trzymam w pojemnikach z Ikei, które zafundowałam sobie w zeszłym roku..
    Pozdrawiam
    Iwona

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny pomysł Aguś, od dzisiaj zaczynam zbierać pojemniczkach po kawie. :)))) s.

    OdpowiedzUsuń
  15. OJEJ, ALE TEGO MASZ!!! piękne pojemniczki:)
    ps. w wolnej chwili zapraszam na moje candy:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak zostaly zrobione te etykiety,? Ostatnio tez wpadlam na ten pomysl, ale zastanawiam sie jak zrobic etykiety :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Wlasnie jak zostaly zrobione? Bo to i forma niestandardowa, i nadruk specjalny....sama je wycinalas? Czy kupilas jakies szablony...Mam mnostwo wlasnie sloikow po tej kawie i swietnie by sie sprawdzily...Napisz moze gdzies na tym blogu..

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga