wtorek, 17 czerwca 2014

Ogrodów czas....

Witam :)

Dziękuję za odwiedziny i ślad w postaci komentarzy, bardzo mnie cieszą:)
Tak, jak w tytule nadszedł czas na przebywanie w ogrodzie i na tarasach:)
Mój ogród nie jest duży, a ilość roślin i kwiatów,  które chciałabym pomieścić ogromna....
Kochane Moje nie wszystko wygląda tak, jak sobie wymyśliłam, wiele rzeczy jest jeszcze do zrobienia, ale raz kozi śmierć:)
Zapraszam:)







Po budowie domu zostało wiele drewnianych desek, 
więc postanowiliśmy je wykorzystać na donice:)



Białe wiszące doniczki są zrobione prze ze mnie (plastikowe donice okleiłam masą szpachlową, dodałam łańcuchy i gotowe)















Doniczka ze starego patefonu:




23 komentarze:

  1. Pieknie,przepieknie!!!!
    Jak dla mnie to naprawde super!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie super. Po prostu rewelacja i nie powinnaś mieć niedosytu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze chcę czegoś więcej, chyba tak jak większość z nas:)

      Usuń
  3. Ja też Aguś uważam, że stworzyłaś wspaniałe miejsce. Gratuluję :)))) s.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacja! Klimatycznie i przepieknie. Białe mebelki prezentują się doskonale-zaczynam malowanie swoich:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny klimat panuje w tym miejscu.Jestem zachwycona,pozdrawiam;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz fantastyczne mebelki!! Wszystko wygląda świetnie i aż ma się ochotę tam usiąść :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny !!! Nie ważne czy duży, czy mały, ale jak wygląda, a Twój jest uroczy, widać ile serca tam włożyłaś. Bardzo klimatyczny i piekne roslinki w nim rosną:)
    Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie u Ciebie.Masz super pomysły,bardzo Twórcza z Ciebie osóbka:)A meble masz fantastyczne:)Dobrze bym sie czuła w Twoim ogrodzie,bardzo jest w moim stylu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. PIĘKNIE!!!!!! Podoba mi się wszystko, tak cudnie to zaaranżowałaś... Nic tylko wypoczywać

    OdpowiedzUsuń
  10. marzy mi się taki ogród. Siedziałabym z kawą na huśtawce wśród zieleni i leniuchowała ile wlezie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe miejsce na relaks ,pięknie to wszystko wymysliłas ,nic tylko leniuchować :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Miły kącik:) Widzę, że zioła pięknie rosną w lekarskiej szafie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj, chyba jestem u Ciebie pierwszy raz ale pół wieczoru poświęciłam na przejrzenie tego jakże ciekawego bloga. Z pewnością będę tu częstym gościem:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, jest mi niezmiernie miło, że podoba Ci się to co robię:) Zapraszam:)

      Usuń
  14. Jest przecudownie i przytulnie. Nic nie trzeba już robić, jest doskonale.
    Pozdrawiam
    An

    OdpowiedzUsuń
  15. Tylko pozazdrościć!!! Jest i kącik na kawkę i do biesiadowania, i huśtawka, piękne kwiaty...wymarzone, piękne miejsce!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie u Ciebie Aguś, chętnie posiedziałabym sobie na słoneczku w otoczeniu Twoich kwiatów, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Malutki ależ jaki piękny- dla mnie wręcz idealny i taki wymarzony- pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monia dzięki, bardzo go lubimy, cały czas zachodzą zmiany, zresztą, jak u nas wszystkich:)

      Usuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga