piątek, 4 lipca 2014

Przygoda z The Beatles - manekin


Piękny dziś dzień mamy, wreszcie słońce i ciepło:)

Witam Was serdecznie:)

Zawsze jak zaglądam na bloga i widzę nowe komentarze, bardzo mnie to raduje, ponieważ wiem, że to co piszę kogoś interesuje:)

Dziękuję i buziaki:)

Pamiętacie manekina The Beatles, którego pokazywałam jakiś czas temu na blogu?
Tamtego manekina już nie mam, ale moja córa chciała mieć "beatlesa" w pokoju, więc zrobiłam następnego.
Tym razem klej, którym kleiłam zabarwiłam esencją z czarnej herbaty. W ten prosty sposób manekin uzyskał pożądany postarzany kolor papieru. Po wyschnięciu został pomalowany trzykrotnie lakierem bezbarwnym.

Piszę o tym, bo zdjęcia tego manekina wysłałam do firmy, która zajmuje się wydawaniem licencji na Polskę i Europę na wykorzystanie wizerunku The Beatels, o dziwo pomysł takiego gadżetu bardzo się spodobał i powiedzieli, że z chęcią nawiążą współpracę:)

Niestety nasze polskie realia, licencja na 2 lata kosztuje jedyne 7000 euro:( I tu, klaps :(
Marzenia się skończyły, bo nie mam takiej kwoty.
Tak więc Kochane zapraszam do oglądania :)

















26 komentarzy:

  1. W każdym razie - manekin SUPER!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie Ci one wychodzą!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dla mnie to mistrzostwo świata:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Manekin super!!! córcia na pewno zadowolona :-)
    pozdrawiam***

    OdpowiedzUsuń
  4. niesamowite:))) trzeba mieć dużo cierpliwości i fach w ręku- pzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Cos pieknego-wprost idealny!!!
    Ps.uwielbiam ich))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja i córka również ich uwielbiamy i nasz mały, już ich rozpoznaje:)

      Usuń
  6. Manekin wyszedł super, zresztą jak wszystkie !!!
    Miłego dnia Ci życzę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyszło.
    Ale kasa za licencję piorunująca! :(
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna robota, szkoda, że cena powala...może znajdzie się jakis sponsor?;-) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. szara polska rzeczywistość, jasna .... cholera :(
    Manekin śliczny
    Może jeszcze coś z tego będzie, nie poddawaj się Aga :))) s.

    OdpowiedzUsuń
  10. O masz,człowiek zawsze ma pod górkę...W każdym razie i tak bardzo Ci gratuluję,bo manekiny są piękne!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. 7ooo euro??? to jest chore?? nie wiem ile takih manekinów musiałabyś zrobić, żeby Ci się to zwróciło??? nie wiedzą, co tracą, bo taki manekin to super pomysł i wyglada rewelacyjnie!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest prześliczny... napracowałaś sie, ale efekt końcowy... WOW!!!!!
    Nie przejmuj się kochana, rób swoje, bo jesteś naprawdę BARDZOOOO zdolna!
    Dziękuje za milutkie odwiedzinki, zapraszam częściej... buziaki, PA!!!!
    Natalia z Waniliowy, Lawendowy, Biały...

    OdpowiedzUsuń
  13. manekin piękny :) cieszę się,że trafiłam do Ciebie jestem ciekawa czy są jeszcze te wyprzedaże garażowe? o których wyczytałam u Ciebie w jednym z postów. Pozdrawiam i zapraszam do mnie www.blogchmurki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. sliczne Aguniu te twoje manekiny - buziaki sle Mari

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjny. 7000 euro to sporo. A może tak zorganizować jakąś zbiórkę. Myślę, że wiele osób z kręgu rękodzielników byłoby w stanie dołożyć cegiełkę do Twojego sukcesu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Super manekin. Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny Zosia.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wielka szkoda, bo pomysł fantastyczny i świetne wykonanie. No niestety, pewnych rzeczy u nas się niestety nie przeskoczy...Pozdrawiam ciepło.:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jejku, cóż to za kwota??? Nie dla normalnych ludzi:(( A manekin jest piękny. Jako ozdoba w pokoju rewelacja:) Gratuluję pomysłu i wykonania. Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  19. Rewelacyjny pomysł z tym manekinem , każdy fan Beatlesów byłby zachwycony.. ja też kiedyś namiętnie ich słuchałam, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga