niedziela, 24 listopada 2013

Niki i pokaz Paprocki&Brzozowski

Witam Moje Kochane:)
Dziękuję za cudowne komentarze i odwiedziny. Witam nowych Obserwatorów :)
Ostatnie dni w naszym domu minęły pod hasłem " Pokaz najnowszej kolekcji duetu Paprocki&Brzozowski".
Zaczęło się od tego, że moja córa Niki wygrała zaproszenie na pokaz.  Mianowicie projektanci ogłosili konkurs na przerobienie graficzne zdjęcia z ich plakatem. 

Zdjęcie wyglądało tak:


Poniżej praca mojej Niki, która dała jej zaproszenie:



I zaczęło się szaleństwo dotyczące pomysłu na kreację. Po dwudniowym buszowaniu w necie, po sklepach. Zapadła decyzja, że ma to być spódnica z tiulu, w kolorze ecri. Oczywiście spódnicę musiała uszyć mama. Dziewczyny powiem szczerze, że bałam się okropnie, ponieważ nie szyję. 
Czasami jakąś poszewkę na podusię, firaneczkę, ale spódnica, to było dla mnie wielkie wyzwanie. 
Na górę przerobiłam jej bluzkę, skróciłam, dopasowałam.  

Efekt końcowy oceńcie same: 





I jeszcze kilka fotek z pokazu:










Miłego tygodnia Wam Życzę:)

19 komentarzy:

  1. Jejciu Aguniu jaka ta twoja Niki elegantka gratulacje dla was obydwóch ponieważ gdyby nie mama Aga Niki nie miałaby tak wspaniałej imprezy buziaczki ślę i ciepłe pozdrowienia Marii acha spódniczka i cały strój wyszedł ci rewelacyjny

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje serdecznie,a spodnica super:))) Możesz być z siebie dumna,pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje!!!! I dla córy, i dla Mamy. Brawo Dziewczyny. Marzenia sie spełniają ..... :))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Światowa dziewczyna !!! Gratulacje :))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje zdolnej mamie i ślicznej córce!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje dla córki, super wyglądała:) Kreacja idealna na pokaz, jak widać z firanki też można!
    pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiałam się, czy będzie to dobrze wyglądało i wyszło. pozdrawiam:)

      Usuń
  7. Wszystko wyszło świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Sliczna córunia, ale wydaje mi się, że ta spódnica ją trochę skróciła. Efektowne tło, myślałam, że to jakaś gwiazda :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może takie ujęcia na zdjęciach:) Co do tła, to jest to ścianka na pokazie :)

      Usuń
  10. Jak super!!! To fajne wydarzenie!!! Córkę masz piękną!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ Ta Twoja córa pięknie wygląda :) Świetna sprawa taki pokaz :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga