poniedziałek, 4 listopada 2013

Mały przedpokój, u mnie taki jest


Witam Kochani :)

Dzisiaj, jak w tytule - mały przedpokój. Prawie wszyscy wiemy, jakie to wyzwanie dla osoby urządzającej. Musi być ładnie, ale i praktycznie. Czasami przy bardzo małej powierzchni, jest to nie lada wyczynem. 

U mnie przedpokój ma powierzchnię niecałych 2 metrów kwadratowych, na jednej ze ścian została wbudowana szafa  na podręczne ubrania i buty. Na dwóch pozostałych ścianach są drzwi, na czwartej ścianie został zamontowany kaloryfer. Dodatkowym utrudnieniem są oczywiście takie urządzenia, 
jak licznik (został ukryty w szafie), puszki od alarmu, domofon i włączniki świateł, niestety tego wszystkiego nie dało się już ukryć.

A może Wy macie, jakieś pomysły?













18 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się zestawienie kolorystyczne szarości z bielą. Widać, że Twój przedpokój nie jest nudny i zwykły jak większość - czyli zazwyczaj wszędzie panujące beże, tylko coś kreatywnego. Podoba mi się ;) Czy te obrazy to szkło ? Bo tak to wygląda z mojej perspektywy :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To trzy płytki ceramiczne (takie, jakie mam w łazienkach), a na nich moja córa namalowała motyla farbkami do szkła. Dziękuję za odwiedziny i zapraszam, buziaki

      Usuń
  2. Przedpokój robi wrażenie prostotą i elegancją,jak sądzę na co dzień nie łatwo o taką pusta podłogę( przynajmniej u mnie tak jest:) )świetna robota!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak, co chwilę sprzątam buty, buciki po domownikach.
      pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  3. Bardzo w moim stylu. Szarość to chyba mój ulubiony kolor, a z bielą prezentuje się rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam, piękny przedpokój, proszę zdradzić co jest na ścianach :)
    pzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Farba strukturalna - Primacol Decorative, do nakłdania wałkiem.

      Usuń
  5. Bardzo ładne miejsce, ale szczególnie zwróciłam uwagę na białe drzwi z osobliwą klamką - bardzo ładne i pasują idealnie do tego miejsca :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przypominaj, przypominaj bo w 2013 to ja gdzieś po polach biegałam i mnie tu nie było ;-)
    Swój przedpokój też mam ciemny - konieczne będzie przemalowanie na jasno bo jednak jest za ciemno. Ale ileż masz stylistycznych dodatków fajnych :-) :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, lubię ten kolor, ale też mnie coraz częściej korci, aby przemalować:)

      Usuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mały przedpokój również ma swoje zalety jak i większy, ale jakby nie było jest to nadal wizytówka naszego mieszkania. Warto zadbać o to aby było w nim czysto. Jak dla mnie całkowicie wystarcza w takim przypadku położenie wycieraczek wejściowych od https://www.alumatex.pl i wtedy mamy pewność, że większość brudu pozostanie przed drzwiami wejściowymi na wycieraczce.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga