środa, 13 listopada 2013

Garderoba - wersja mini

Witam Moje Kochane :)

Jako mała dziewczynka marzyłam o garderobie - Wiecie, takiej jak w filmach, do której można wejść, usiąść i pomyśleć "Co na siebie dzisiaj włożę?". Lata mijały i mijały, a moje marzenie nadal się nie zmieniło. Dwa lata temu udało się zrealizować namiastkę, to znaczy mam garderobę mini.
 Mogę do niej wejść, jednak nie wystarczyło miejsca na siedzisko. 

Wersja, którą mam teraz i tak mnie cieszy. A jak jest u Was, wolicie garderoby, czy obszerne szafy?

Witam nowych Obserwatorów, a Wszystkim czytającym dziękuję. Każdy pozostawiony ślad w postaci komentarza sprawia mi ogromną radość i przynosi wiele konstruktywnych informacji.

Uściski :)

















32 komentarze:

  1. Ja wolę i mam garderobę, ale takiego porządku jak u Ciebie to ona jeszcze w trakcie swego istnienia nie doświadczyła.

    OdpowiedzUsuń
  2. odp. Garderoba i prawdziwa toaletka .... jak to kobieta ;) pozdrawiam i gratuluję Ci relizacji marzenia .

    OdpowiedzUsuń
  3. Aga proponuję Ci likwidację funkcji zatwierdzania obrazkowego komantarzy ... to potrafi zniechęcić odwiedzajacych bloga do komentowania .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tereniu, dziękuję za sugestię, jak ustawiałam to włączałam wszystko po kolei nie zawsze wiedząc co to oznacza, ateraz wychodzi. wyłączyłam tę funkcję. Mam nadzieję, że będzie lepiej.

      Usuń
  4. Zdecydowanie garderoba, mam i sobie bardzo chwalę.
    Ale u Ciebie Kochana porządeczek, chyba muszę się wybrać do swojej i zabrać za porządki. Też lubię układanie kolorkami.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jak dobrze , że można wpisać komentarz, bo wcześniej miałam problem, pa pa

      Usuń
    2. Dziękuję za odwiedziny, dzięki Kochanej duszyczce Marii dowiedziałam się, że są problemy z wpisami, zlikwidowałam komentarze google+, zostałam przy blogger. Dzisiaj dobra duszyczka Ali poradziła wyłączyć funkcję obrazkową i mam nadzieję, że już będzie ok.
      Odnośnie porządku staram się.

      Usuń
  5. Jaki piękny porządek. Ja mam garderobę, ale swoich ubrań tam nie trzymam, jedynie mąż. Dodatkowo jest schowkiem na mopa. A lustro na drzwiach to świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aga, fajnie ze zmienilas opcje dawania komentarzy. Teraz jest duuuuzo lepiej.
    Garderoba super! Mam u siebie, ale tez gabarytowo wielka nie jest.
    Pozdrawiam wieczornie :)))s.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. dobrze, że Dziewczyny mi napisały o tych komentarzach, bo nawet nie wiedziałam, że coś się dzieje. Dziękuję i miłego dnia :)))

      Usuń
  7. Oczywiście, że duża garderoba, ale to marzenie. Ale jesteś dobrze zorganizowana :))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja zaluje , ze projektujac swoja sypialnie nie pomyslalam o garderobie. Powstala ogromna szafa , z ktorej jestem co prawda bardzo zadowolona, no ale garderoba to garderoba. Wciaz mi brakuje miejsca na buty :-( . A u Ciebie pozadeczek, o jo joj , az sie zawstydzilam. Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli chodzi o buty, to też mam problem, trzymam je w szafie przy wejściu, sezonowo, wkładam do pudełek i wynoszę część na strych, ale to bardzo uciążliwe :( Może w następnym domku?
      miłego dnia :)))

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. :))) Marzenia się spełniają, czasami przybierają troszkę inną formę :)

      Usuń
  10. Aguniu ponieważ mnie wielkie remoncisko niestety przed samymi świętami które trwa już od ponad miesiąca mam już dość a że nie miałam koncepcji żadnej na szafkę- garderobę pomysł twój zabieram jest rewelacyjny i po jakiejś części go wykorzystam buziaki wielkie ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że mój pomysł się przyda nie tylko mi, ale że Ty z niego skorzystasz. Powodzonka w remoncie. Uściski :)

      Usuń
  11. Zazdroszczę garderoby, ja to sobie w bloku mogę pozwolić na szafę :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowna ,zazdroszcze strasznie. Bardzo fajnie podzielona,i ten śliczny biały kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Marzy mi się duża garderoba-pokój. Może kiedyś spełnię to marzenie.
    Super porządek!

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję Agnieszko za pierwszy pozostawiony "ślad" na moim blogu. U Ciebie tutaj pięknie. Blog tętni życiem, mam nadzieję, że u mnie też tak będzie. Garderoba cudowna! Pozdrawiam i zapraszam do "obserwowania" ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Rzeczywiście, garderoba cud miód orzeszki. Jeśli jesteś z okolic Kalisza, daj proszę znać, komu można zlecić wykoannie takich pięknych drzwi szafy. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miły komentarz, niestety jestem z Rzeszowa i odległość do Kalisza chyba troszkę duża. Miłego piątkowego wieczoru :)

      Usuń
  16. Przepiękna garderoba! u mnie tylko duuuuże szafy:) no ale nie można mieć przecież wszystkiego:-)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kto nie marzy o wlasnej garderobie :) ehhh...u mnie nie ma szans nawet na taka mini jak u ciebie :(

    W wolnej chwili zapraszam na metamorfozę przedpokoju :)

    OdpowiedzUsuń
  18. fantastycznie zorganizowana przestrzeń! marzy mi się garderoba i miejsce na nią mam w mieszkaniu, jednak zbyt dużo pomysłów przychodzi mi do głowy, zatem mój mąż przejął inicjatywę i zrobił szafę - a jak się w końcu namyślę, to zrobimy garderobę! :)u ciebie jest bardzo klimatycznie, ach te drzwi, nie mogę się napatrzeć!!! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga