wtorek, 5 listopada 2013

Łazienka - pokój kąpielowy


Hejka moje Kochane :)

Ciąg dalszy cyklu, jak wygląda mój dom. Dzisiaj przyszedł czas na łazienkę. Króluje w niej biel  i burgund. 

Jest to jedyne pomieszczenie w domu, w którym nie ma zieleni, szarości i ciemnych brązów. 
Wybierając ten kolor nie wiem czym się sugerowałam, może potrzebą totalnej odmiany?

Wcześniej łazienka była ciemno grafitowa, chociaż podobał mi się ten kolor, to działał na wszystkich domowników przygnębiająco. Może dlatego, że łazienka jest dosyć ciemna. W chwili obecnej coraz częściej mam myśli, aby pomalować ściany na biało. A Wy jak myślicie, biel w mojej łazience, to lepszy kolor, niż obecny?












11 komentarzy:

  1. ale duża łazienka! Biel rozświetli łazienkę:) maluj maluj!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za wizytę :) Teraz akurat jestem w trakcie malowania małej łazienki właśnie na biało, takie same płytki, pokażę i ocenicie.
      miłego wieczoru

      Usuń
  2. Też jestem za bielą ale Ty rób tak aby Tobie się podobało!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz co, ten burgund jest ciekawym kolorem, ale masz tam skosy. I wlasnie ten kolor sprawia, ze lazienka staje sie jakas taka niska ? Dla mnie konczy sie na wysokosci bialej glazuru, ktora jest piekna. :-) . Jesli masz zamiar przemalowac to tylko na jakis jasny kolor. A wtedy mozesz dodac burgund jako dodatek. Przepraszam, jesli namacilam Cie w glowie. Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, dziękuję, że napisałaś, kolejna osoba uważa tak, jak Ty. Umieściłam zdjęcia łazienki celowo, bo mi nie gra cały czas ten kolor i chciałam zobaczyć, czy to tylko ja tak mam, czy inni będą postrzegali podobnie. Łazienka już niedługo pójdzie pod wałek.
      buziaki

      Usuń
  4. Piękna ta łazienka! Taka duża:) Zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, za radą Dziewczyn planuję ją przemalować na biało mam nadzieję, że będzie dużo ładniej.

      Usuń
  5. Kolor zawsze można zmienić, ale po co? .Ciesz się wygodą tej łazienki,super!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga