sobota, 19 października 2013

Picasso "Kwiaty i ręce" źródłem inspiracji mojej pracy


Witam Kochane:):)

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze i witam serdecznie nowych Obserwatorów. 

Moja córka przez dobrych parę pat tańczyła w formacji tanecznej KORNELE. Dziewczyny często wyjeżdżały na różne turnieje taneczne w Polsce i za granicę. Przywoziła różne medale, a to za mistrzostwo Polski, a to mistrzostwo Świata, Wice mistrzostwo, Brąz.... Nazbierało się tego troszkę. 
Medale leżały sobie w koszyczku wiklinowym i od czasu do czasu Olinek do nich zaglądał. Nie wiedziałyśmy, jak je wyeksponować, aż do wczoraj, kiedy mnie olśniło. Praca została zrobiona.

Zapraszam Kochane, oglądajcie i komentujcie. Jestem bardzo ciekawa Waszych opinii!!!












4 komentarze:

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga