niedziela, 6 października 2013

Dwór w Jurowcach k/Sanoka



Witam Kochane:)
Dzisiaj nietypowo, opowiem Wam o niszczejącym dworze, który stoi w okolicach Sanoka. 
Jestem nim zauroczona od kilkunastu lat. Przynajmniej raz do roku jeździmy z rodzinką, aby go znowu zobaczyć,  pozaglądać do środka przez wybite szyby, "pooddychać jego powietrzem".... 
Pomarzyć, że jest nasz... Dla mnie i dla mojej rodzinki cudowne miejsce. Dwór należał do rodziny Słoneckich, pochodzi z XIXw, Początkowo był drewniany, na początku XX wieku został przebudowany. Obecnie jest to budynek murowany. Po wojnie mieściła się w nim poczta. 
Od kilkunastu lat stoi pusty. Akurat dzisiaj był ten "dzień raz do roku", zrobiliśmy kilka fotek. 
Miłej podróży w czasie....
















13 komentarzy:

  1. Mi i mojej żonie również się marzy ten dworek. Już od kilku lat przejeżdżając przez Jurowce zaglądamy tam żeby go znowu zobaczyć. Zdecydowanie wiem na co wydam pieniądze jak trafię w lotto ;). Niedawno był wystawiony na sprzedaż w drodze przetargu, cena wywoławcza 600 tyś więc jak na razie za wysokie progi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem, wiem, jednak w chwili obecnej nie mam kasy na niego ;)

      Usuń
    2. Miałam.. zaszczyt mieszkac w tym dworze... kilka lat to był mój dom... piekny dwór ma swoją duszę.. byłam jako lokator .. kocham ten dwór... serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  2. to widze ze coraz wiekszej ilosci osob ten dworek sie marzy .. ahhh cudowny

    OdpowiedzUsuń
  3. też mam taki "swój" dworek, który od lat podziwiam i tak sobie marzę ;)
    ten jest na prawdę piękny, uwielbiam takie budynki i zawsze strasznie mi ich żal :/

    OdpowiedzUsuń
  4. idealny po prostu, jak kiedyś będę budować dom to na wzór takiego właśnie dworu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie musisz budować kup ten,doradzimy jak dalej , popatrz na www.renowator.radymno.org pozdrawiam sympatyk zabytków architektury

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga