piątek, 18 października 2013

Minimalistyczny biały pokój nastolatki po metamorfozie


Hejka moje Miłe:)

W ostatnim tygodniu remontowaliśmy pokój mojej nastolatki. Jej plany co do wyglądu pokoju były co chwilę inne, jak to bywa w tym wieku. Ostatecznie zdecydowała się na biel. Postawiła na minimalizm w dodatkach. Przyznam szczerze, że miałam mieszane uczucia. Z jednej strony bardzo lubię białe ściany, z drugiej obawiałam się, że meble zgubią się na tle bieli ścian. 
Przed chwilą skończyliśmy, proszę Was o opinie i sugestie.

Jeżeli chodzi o narzutę na łóżko, to w planach jest wymiana (tylko córka musi się w końcu zdecydować, jaką mamusia ma uszyć).




A było tak:













18 komentarzy:

  1. Piekny ten pokój !!! Przed przemianą tez bylo fajnie, ale w bieli tak lekko i błogo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobra zmiana a minimaliz to sztuka prostoty i elegancji i zawsze się obroni. BRAWO za zmiany, owacje na stojąco!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, wiele dla mnie znaczą Wasze opinie, utwierdza mnie to w przekonaniu, że obrałam prawidłowy kierunek.

      Usuń
  3. Witam, bardzo fajna przemiana, rzeczywiscie pokój wyglada delikatniej w bieli.
    Ciekawi mnie czy lustro tez zostalo pobielone? jesli mozna spytac, czym?

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się pokój przed i po metamorfozie :)
    A najbardziej urzekło mnie lustro, jest cudowne!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie wersje pokoju mi się podobają. Lustro przepiękne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. O wiele bardziej podoba mi się wersja w bieli:)

    OdpowiedzUsuń
  7. O rany! To jest szyk i szał:) Wprowadzam się!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna metamorfoza, ja jestem zachwycona i myślę ze twoja córcia również:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dobrze wyszło. Fakt narzuta do wymiany, ale ogólnie super :) Jeżeli bałaś się efektu białej ściany to można pokusić się o lekką szarość, również ekstra pasowałaby do wnętrza:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak nadal do wymiany, bo nastolatki długo myślą, ogólnie w pokoju znowu zmiany, w chwili obecnej "myślimy " nad nową koncepcją, bo doszło kilka elementów, jednak to chyba potrwa, czyli ogólny rozgardiasz, buziaczki aga

      Usuń
  10. skąd ta biała żaluzja? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie!!! Super metamorfoza, choć przed również mi się podobało :) Szafa ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam , przepiękna metamorfoza,ale muszę przyznać ze najbardziej i tak urzekają mnie te mebelki, jeśli można wiedzieć co to za mebelki i gdzie można takie cuda kupić:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga