wtorek, 15 marca 2016

DIY (film), jak zrobić perłowe pisanki

Święta zbliżają się coraz większymi krokami. Przygotowania czas zacząć! Wszyscy myślą o dekoracjach, sklepy oferują nam niezliczone gadżety świąteczne. Większość z nas skusi się i skorzysta z gotowych dekoracji. Jednak dużo Pań i Panów, przygotuje je samodzielnie, według własnych pomysłów lub podpatrzonych w sieci. U mnie, jak co roku królują te, które sama wymyślam i tworzę. Dla przypomnienia, ubiegłoroczną można znaleźć tutaj, a sprzed 2 lat tutaj. Jakie będą w tym roku po części domyślicie się z filmiku, który dla Was nagrałam. Pokazuję w nim, krok po kroku proste wykonanie pisanek z pereł. Kochani zapraszam:



Tak, tak u mnie w tym roku będą królowały perły:) Całość dekoracji pokażę w następnym poście. A, Wy jakie macie palny na tegoroczne dekoracje? Piszcie, jestem bardzo ciekawa.
Dziękuję za Wszystkie komentarze i odwiedziny. Witam nowych Czytelników.
Przyjemnych przygotowań,
Aga
Kilka fotek z ubiegłego roku.



7 komentarzy:

  1. Piękne dekoracje i śliczne stokrotki :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, Twoje dekoracje zachwycające. Bielutkie stokrotki cudne.
    pozdrawia wiosennie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, zapraszam na następny post, będą dekoracje tegoroczne:)

      Usuń
  3. Stokrotki pierwsze wpadły mi w oko :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. http://tbs24.pl byłam...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga