niedziela, 13 kwietnia 2014

Wielkanocna ozdoba kominka

Witam Moje Kochane i Kochani:)

Miło mi również przywitać nowych Obserwatorów:)

Bardzo dziękuję za wszystkie odwiedziny i komentarze:)

Dawno mnie nie było, bo pracuję nad kilkoma projektami,  które będę pokazywała, jak tylko zrobię zdjęcia. Wczoraj wzięłam się za mycie okien i porządki, więc gdy dom lśni, czas na wielkanocne dekorowanie. Na pierwszy ogień poszedł kominek i kącik wypoczynkowy. Jak to u mnie, jest jasno z dodatkiem mojego ulubionego w tym czasie bukszpanu.

Kochani zapraszam:)

















12 komentarzy:

  1. Widać, że dom już świateczny:))) Ozdoby śliczne, bukszpan jest naprawdę niezwykle dekoracyjny:) Zapraszam do siebie, u mnie też już świątecznie http://murawskaagata2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo sie cieszę,że zamieściłaś ten post,bo zapomniałam o tym,że mój nowy kominek też mogę ozdobić:)Teraz muszę tylko pomyśłeć:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę o bukszpanie pamiętać w przyszłym roku, świetnie się prezentuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. wszelkie zielone i kwiatowe dekoracje dla mnie sa przepiekne!!!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne dekoracje takie eleganckie i przepiękne w swej prostocie. Bardzo mi się u Ciebie podoba.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podobają mi się Twoje prace. Zapraszam do mnie po wyróżnienie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne dekoracje,ta na kominku cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepięknie....uwielbiam bukszpan! ps. mam takie same nakrapiane jajuśka:-) Buziak

    OdpowiedzUsuń
  9. Stroik na kominku przepiękny, a jaki masz porządek w domciu :)
    Pozazdrościć :P
    U mnie chaos jak zwykle zresztą.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie przepiekne dekoracje ))
    U nas w tym roku swieta minely..w niedz. bylismy na chrzcinach w pon. mielismy urodzinowa impreze...
    Do tego bylam na wyjezdzie i wröcilam w wielki piatek...
    Dziwne swieta mielismy w tym roku..
    Pozdrawiam))

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest baranek, zajączek i jajeczko - gotowa do świąt :) Piękne wnętrze!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga

Polecany post

Jak wykorzystać stare przedmioty na tarasie, balkonie?

Pierwsze prace na tarasie po zimie wykonane, roślinki posadzone. Wprawdzie jeszcze małe, ale mają czas na rośnięcie. Dzisiaj pokażę Wam, jak...