wtorek, 8 marca 2016

Kobieta o Kobiecie

Witam Kochani i Kochane w tak pięknym dniu, jakim jest Dzień Kobiet. Chociaż, ja uważam, że nasz dzień jest każdego dnia. Dzisiaj będzie o jednej z nas. Kobiecie, która pojawiła się w moim życiu nagle, można powiedzieć, że był to zupełny przypadek, zbieg okoliczności. Jednak, nie wierzę w przypadki. Według mnie wszystko w naszym życiu dzieje się z jakiegoś powodu. Wszystko wydarza się w odpowiednim miejscu i czasie. Zacznę o początku. U każdego z nas przychodzi, taki moment w życiu, że zaczyna się zastanawiać co dalej, co jest ważne? Czy droga, którą obraliśmy do tej pory jest właściwa? Czy nadal chcę nią podążać? W takim momencie mojego życia poznałam wyjątkową Beatę Jurasz.



Czym zajmuje się zawodowo, można poczytać na jej stronie.

Prywatnie jest osobą pełną radości, ciepła, zaraża swoją energią i pozytywnym myśleniem. To dzięki rozmowom z Beti, odpowiedziałam sobie na wiele pytań, zamknęłam wiele otwartych kart, przez które stałam w miejscu. Zrozumiałam co jest dla mnie ważne i jaką drogą chcę dalej kroczyć. Każdy z nas powinien mieć, takiego mentora.
Beti od niedawna prowadzi własne autorskie show dla kobiet " Uwolnij Ptaka", na którym uczestniczki przeżywają mentalną podróż wgłąb siebie. Poniżej prezentowany manekin powstał, po moim uczestnictwie w spotkaniu.



Kochane, przedstawiłam Wam postać mojej przyjaciółki, ponieważ uważam, że jako kobieta, robi bardzo dużo dla nas kobiet.



Kochane, a Wy macie taką osobę? Jak radzicie sobie w takich momentach życia?
Z okazji naszego dnia, życzę Wam, abyście odnalazły swoją drogę w życiu.
Do napisania,
Aga

16 komentarzy:

  1. I wzajemnie Moja Droga:) też uważam, że w nas kobietach jest ogromna moc i że powinnyśmy się wspierać i szukać wśród nas mentorek, przewodniczek, osób przyjaznych i wspierających. Dobrze że taką znalazłaś:)
    A manekin piękny !!! jak zawsze:)
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. To prawda, nic w życiu nie dzieje się przez przypadek. Wszystko zdarza się w odpowiednim momencie, choć na pozór wydaje się inaczej.
    Wszystkiego dobrego życzę:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Każda kobieta zdecydowanie jest kobietą na medal. I w każdym innym aspekcie:)
    Wspaniale, ze w trudnym momencie życia, poznałaś drugą kobietę, która Ci pomogła. Nie ma nic lepszego niz siła i wsparcie drugiej kobiety:)
    Kochana, wszystkiego co najpiękniejsze:)
    A manekin śliczny!
    ściskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, każda z nas powinna mieć możliwość spotkania, takiego Anioła:)

      Usuń
  4. Pięknie wyglądasz. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  5. wygląda na silną, ale jednocześnie ciepłą kobietę

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakiś czas temu, uświadomiłam sobie, że spotykamy na swojej drodze życia, ludzi, którzy są jakby odpowiedzią na dręczące nas pytania. Swoją osobowością rozwiewają je, pomagają przebrnąć jakiś trudny moment w życiu... tacy Aniołowie to są :) Myślę, że każdy z nas, takich ludzi spotyka na swojej drodze, lecz nie wszyscy to dostrzegają....
    Piękna przyjaciółka, i widać, że też wewnętrznie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak piszesz jest nie tylko piękna na zewnątrz, ale ma bogate, piękne wnętrze... To prawdziwe szczęście mieć taką przyjaciółkę! Pozdrawiam Was wyjątkowe kobietki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Każda z nas ma taką Beti, która przyjdzie z winem gdy nam źle, zrobi ciasto gdy mamy dość diety, poda link do biustonosza idealnego, kiedy już nie masz nadziei na jego znalezienie, kiedy zabierze na zakupy w piątek wieczór lub kiedy zamilczy gdy będziesz chciała popłakać. Kobiety sa świetne i tyle ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga