środa, 16 marca 2016

Dekoracja-domu-na-Wielkanoc-i -aranżacja-stołu

Kochani, wczoraj pokazywałam Wam, jak zrobić pisanki z pereł. Dzisiaj czas na całość dekoracji na Święta Wielkanocne w Fajnym Wnętrzu. Jak wspominałam w tym roku postawiłam na perły, uzupełnieniem są beżowe pawie pióra i oczywiście bukszpan, którego nie może u mnie zabraknąć. Chociaż przyznam szczerze, tym razem miałam wielkie problemy, aby go zdobyć. Dodatkowo przygotowałam dla Was kolejną propozycję nakrycia świątecznego stołu. Poprzednie można zobaczyć tutaj. Obrączki na serwetki widoczne na stole są wytworem mojej wyobraźni i rąk. Jeżeli się Wam spodobały to opis wykonania znajdziecie pod tym linkiem. Na pewno przed samymi Świętami pojawią się dodatkowe wiosenne kwiaty. Dziękując za odwiedziny, zapraszam do oglądania.

















Do napisania:)

48 komentarzy:

  1. Jak zwykle u ciebie bardzo elegancko! Ja ostatnio zastanawiałam się nad podobną zastawą ale niebiesko-białą (są one bardzo popularne) za to zielono-białej jeszcze nigdzie nie widziałam. Bardzo ładnie się u ciebie prezentuje ale na Wielkanoc zdecydowanie moim faworytem jest zastawa z poprzedniego postu i to w kolorze miętowo-żółtym. Nie wiedzieć dlaczego kojarzy mi się ze śniadaniem Wielkanocnym. te kolory są takie żywe i radosne wprost wyrwane z wiosny :) No ale na szczęście można świętować więcej niż jeden dzień :) także i ta aranżacja będzie miała swój finał.
    Pozdrawiam i zapraszam Cię również do mnie.
    www.homemade-stories.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że przypadła Ci do gustu ta kolorystyka:)

      Usuń
  2. O ciekawie :) miałam kiedyś kilka elementów takiej zastawy, ale w kolorze niebieskim :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również nie widziałam wcześniej tej zastawy w zieleni - ciekawa.Moja mama ma kilka elementów w kolorze bordowym.
    Pałacowo u Ciebie, dużą uwagę zwróciłam na te jasne pióra - niesamowite są.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Łał! Te jasne pawie pióra...zastawa...perełkowe ozdoby.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta dekoracja z białych piór niesamowita. Stół również piękny. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, chociaż przyznam szczerze, że bałam się o efekt końcowy;)

      Usuń
  6. Imponujący zestaw zielonej porcelany. Im dłużej ją oglądam, to stwierdzam, że najbardziej podoba mi się ten kolor toile.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię wszystkie kolory tej porcelany, jednak zielona mnie uwiodła;)

      Usuń
  7. Ale piękna zastawa! :) Fantastycznie się prezentuje na tak udekorowanym stole! :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Stół nakryty po prostu prześlicznie. Piękna zastawa. W ogóle u Ciebie cudownie. Twoje dekoracje kochana zachwycające.
    ściskam i pozdrawiam bardzo słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Niezwykle efektownie, zawsze chciałam kuppic ten zielony serwis ale nigdy nie był kompletny:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie przystroiłaś swój dom. Bardzo podoba mi się pisanka perełkowa, świetnie oddaje twoją elegancką duszę. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie, elegancko, dostojnie i czarująco :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo elegancko, wręcz dostojne, perły, pióra nadały charakteru tej stylizacji:) Ale mnie urzekła zastawa !!! jest po prostu cudowna, komponuje się z resztą wyśmienicie:) ślicznie:) Z chęcią zasiadłabym do takiego stołu:)
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Szalenie elegancko, chociaż jak dla mnie bardziej wieczorowo, kolacyjnie, niż śniadaniowo. Ale że perły kocham niezależnie od pory to w niczym to nie przeszkadza. :-)
    Pióra są obłędne, skąd je wzięłaś?

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale cudowna ta zastawa!!! Po prostu pięknie, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wytwornie i elegancko ! Obrączki z pereł - świetne ! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam też tę porcelanę i nawet w zeszłym roku gościła na stole wielkanocnym, ale efekt nie był tak spektakularny, więc trochę będę zgapiać z Ciebie, dobrze? Poza tym nieustannie zachwycają mnie stare drzwi na klatce schodowej:-) Pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
  17. Coś cudownego :) zakochałam się w tej zastawie;) Pięknie święta będą u Ciebie:) Pozdrawiam Malwina lassosnowy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Szalenie wytwornie i elegancko! Zastawa bardzo oryginalna i ten kolor głębokiej zieleni po prostu powala. Cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  19. piękne aranżacje, bardzo mi się podobają :)
    zapraszam również do siebie i do udziału w moim candy :)
    http://domowerobotki.blogspot.com/2016/03/candy-candy-candy.html
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Mój styl! Piękne talerze - mam takie same, wszyscy zachwalaja :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jajko z perłami jest wypaśne...

    OdpowiedzUsuń
  22. Elegancko i bardzo gustownie :)
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  23. ależ pięknie i pomysłowo - zestawienie białych (!!!) pawich piór i zielonej zastawy, a także innych dodatków, coś niesamowitego. doznania estetyczne gwarantowane, gratuluję wyczucia i dobrego smaku :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jestem zachwycona aranżacją stołu i angielską porcelaną tranzytową, której jestem absolutną fanką.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Widzę na jednym ze zdjęć, że masz u siebie kraty rolowane w oknach. Bardzo trafny wybór :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Przecudowne wnętrze! Zdecydowanie się zakochałam <3 Nigdy nie byłam przekonana jeśli chodzi o kratę rolowana w pomieszczeniach, ale u Ciebie wszystko pięknie współgra ;) Od dzisiaj jesteś moja ogromną inspiracja i chyba powinnam zacząć myśleć o takich rozwiązaniach na okna. Pozdrawiam, Gosia.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga