piątek, 1 kwietnia 2016

Fajne Wnętrze o sobie...

Długo mnie nie było! I, tak naprawdę dzisiaj nie wiem o czym pisać. Piszę, bo wiem, że Wy moi Czytelnicy powinniście wiedzieć, co w Fajnym Wnętrzu. Jednak nie mam dla Was nic ciekawego, ponieważ od dwóch tygodni, moje życie stanęło. Otrzymałam wyniki jednego standardowego badania dla kobiet i wielka niewiadoma, strach, łzy. Szybkie kroki, aby wiedzieć, jak najwięcej, badania, zabieg i czekanie na wyniki. Godziny przesiedziane w sieci, setki artykułów, drastyczna zmiana diety. Wiara, wiara, że jest dobrze... Kurczowe trzymanie się tej myśli i budowanie spokoju. To moje dni. Dni refleksji, w których zobaczyłam całe moje życie i stwierdziłam, że mam o co walczyć, że życie jest cudowne w całej swojej krasie. To, dni gdzie zobaczyłam ilu Wspaniałych ludzi mnie otacza. Zarówno moja cudowna rodzina, Znajomi w świecie realnym, ale także Wy Wszyscy Wirtualni. Moje plany na przyszłość! Dzisiaj kilka kadrów, których wcześniej nigdy bym wam nie pokazała, bo nie mają nic wspólnego z wnętrzami. Wybaczcie czasami jakość:)

Świeże kwiaty, które są zawsze w naszym domu.



Ostatnie ferie w Zakopanym.


Studniówka mojej Niki.


Dzień Babci w przedszkolu Olinka.


Instagram w 2015.

Na koniec selfie w przerwie na kawę:)



Do napisania Kochani:)


37 komentarzy:

  1. /REFRESZING/
    Aguś wszystko będzie dobrze,tylko błagam poszukaj wybitnego specjalisty w dziedzinie,nie żałuj żadnych pieniędzy na dobrego lekarza i diagnostykę! Piszę z własnego doświadczenia,okrutnego. Broda do góry,i do najlepszych lekarzy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paula, na razie czekam na ostateczne wyniki z wielką wiarą:)

      Usuń
    2. Będzie dobrze! Chodzi o to, że gdyby nawet, chociaż nie i tfu tfu tfu!!!! To wybitny specjalista oszczędzi Ci przykrości, czy dalszej diagnostyki. I do takiego lekarz życzę CI byś trafiła, w ogóle pod opiekę.
      <3 <3

      Usuń
  2. Aga, są takie wpisy, kiedy nie bardzo wiadomo co powiedzieć. Można tylko wyjąć własne serducho, położyć na stole i powiedzieć "zobacz, ono bije razem z Twoim". Bo kiedy czytam takie słowa WIEM, że czas stanął i wszystko zmieniło swoje miejsce i znaczenie. Cokolwiek się dzieje, gdziekolwiek jesteś teraz, myślę i wierzę, że będzie dobrze. Popatrz tylko na swój uśmiech na ostatniej fotce <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, wiem, że Ty Wiesz. Ja wierzę, tak mocno, że musi być dobrze:)

      Usuń
  3. Moja droga, będzie dobrze. Trzymam mocno kciuki, ślę masę pozytywnych myśli i ofiaruję modlitwę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiara wszystkich jest potrzebna. Nasze kciuki mogą pomóc, a na pewno nie zaszkodzą! :) :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem pewna, że będzie dobrze, zbyt dużo dobrej i pozytywnej energii wokół Ciebie:) Z pewnością dasz radę, czasami zdarzają się takie sytuacje aby docenić życie...jak bardzo jest piękne i wartościowe:)Bądź pełna wiary i dobrej myśli, reszta przyjdzie sama:) Trzymaj się Kochana, jestem z Tobą:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana będzie dobrze, musi być. Pamiętaj też, że medycyna obecnie jest wielka! Trzymaj się, a ja zaciskam z całych sił kciuki by Twoje wyniki okazały się dobre. Basia

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale piękne kwiaty. Hmmm to jakaś okazja?

    OdpowiedzUsuń
  8. Aga - na wyniki czekałam miesiąc, potem kolejny. Wiem doskonale co czujesz. Z CAŁEGO SERCA trzymam kciuki, żeby Twoje wyniki były w porządku.Żeby strach okazał się niepotrzebny. Jestem myślami przy Tobie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzymam kciuki i pozdrawiam z całego serducha

    OdpowiedzUsuń
  10. Przeczytałam bez oddechu, są takie wiadomości, które zatrzymują bieg czasu... Trzymam kciuki, wszyscy trzymamy, będzie dobrze, musi!

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzymam kciuki, żeby było wszystko o.k.
    Zycie momentami zaskakuje w swym pędzie, żeby człowiek mógł się zatrzymać, rozejrzeć w koło i utwierdzić w tym co naprawdę jest dla niego najważniejsze...
    Będzie dobrze kobieto!

    OdpowiedzUsuń
  12. Trzymaj się dzielnie, tak jak napisałaś jest o co walczyć! :) Trzymam mocno kciuki :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana, jestem z Tobą całym sercem:)!!!!!!!
    Będzie dobrze. Wierzę w to!!!
    buziaczki i uściski

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana WIARA, WIARA, WIARA! Trzymam kciuki, wszystko będzie dobrze. Dbaj teraz o siebie i zdrowo się odżywiaj. Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  15. Rozumiem Twoje obawy, to jest normalne na TYM etapie, ale miej wiare, pozytywną energię, a zobaczysz jakie to potrafi zdziałać cuda:) Trzymam kciuki

    OdpowiedzUsuń
  16. Aga ..... <3 <3 <3 .... będzie dobrze, zobaczysz :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Każdy z nas miewa trudne chwile. Super,że jesteś otwarta - jeżeli mówisz o swoich problemach dobrzy ludzie podpowiedzą Ci sprawdzonych lekarzy, nietypowe rozwiązania. Wtedy zaoszczędza się mnóstwo czasu i pieniędzy. Życzę, aby już na początku wszystko się dobrze skończyło.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciężkie chwile i trudno tak po prostu powiedzieć - będzie dobrze...jasne że chcemy żeby było dobrze, że ty tego chcesz i twoja rodzina... Dopóki nie masz ostatecznych wyników- wszystko może się zdarzyć :) Mam taka filozofię, że nie martwię się na zapas, w chwili gdy jeszcze nic nie jest przesądzone i życzę ci, abyś też tak potrafiła do tego podejść :) Buziaki kochana i trzymam mocno kciuki :))))

    OdpowiedzUsuń
  19. Witam serdecznie,
    Nazywam się Klaudia Leclercq. Serdecznie zapraszam Cię do dołączenia do nowego serwisu Platforma Kreatywna http://platformakreatywna.com/, gdzie zrzeszamy wszystkie kreatywne strony. Swoim klubowiczom oferujemy zniżki na produkty, informacje o wydarzeniach, spotkania oraz darmowe pliki do pobrania. Serdecznie zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Dużo zdrówka życzę :) Trzymam kciuki

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak dwie krople wody ty i córka :)
    http://meblearkadius.pl/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga