wtorek, 3 maja 2016

Jak można nie zauważyć wiosny...

"Życie, życie, ach to Ty" podążając za słowami Marka Grechuty:)
Witam Was po tak długiej przerwie, witam z największą radością, którą mam w sercu:) Tyle uśmieszków, bo cały czas się uśmiecham do Was i do wszystkiego wokół! Dziękuję, że ze mną byliście, że ze mną jesteście:) Jestem po zabiegu i po operacji. Najważniejsze po wynikach, badań nie mam raka!!! Teraz, jeszcze tylko ostatnia prosta ostateczne wyniki po operacji i wracam do Was, pełna pomysłów i planów:) Będzie się działo. Kochani nawet nie Wiecie, jak bardzo się cieszę. Urządzanie wnętrz, tworzenie przestrzeni, odnawianie mebli, tworzenie nowych przedmiotów i wszelakich akcesoriów to moja pasja, jednak czasami życie płata figle i musimy się zatrzymać, tak było u mnie. Jednak ogromna chęć życia zwyciężyła. Ta chęć, to mój M, moje wspaniałe, ukochane Dzieci, to cała Rodzinka i Znajomi i to Wy Kochani:) Wiara i osobiste nastawienie to podstawa, ale w takich chwilach, najważniejsi są Ludzie, dla których wiesz, że warto, że musisz walczyć. Nawet przez chwilę nie odpuszczasz i nagle widzisz, że wiosna jest na dobre, że wszystko kwitnie i budzi się do życia, a Ty dostajesz tę szansę i też możesz się obudzić i doceniać życie:)










Do wesołego napisania,
Aga


25 komentarzy:

  1. Agusia zdrowiej i wracaj do swojej twórczości :) dobrze, że życie ma te piękne kolory :) A Ty się uśmiechasz :) Ściskam <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana to cudownie, masz co doceniać i z czego być zadowolona.Zdrowi nie potrafią czasami tego docenić, że mają wszystko, bo najważniejsze w życiu jest zdrowie("...jesteś jak zdrowie, ile cię trzeba cenić, ten tylko się dowie, Kto cię stracił.") Ja Cię doskonale rozumiem :-) Zdrówka zatem i spełnienia marzeń :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przede wszystkim cieszę się, że zdrówko ok:))) Teraz wracaj do sił i do tworzenia tego co lubisz:)))
    Cudownie u Ciebie, jak zwykle, z przyjemnością wpadłam na małą chwilkę:)))
    Pozdrawiam ciepło i serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę Ci nieustającej pogody ducha i długiego pięknego życia. Szczęście i miłość już masz, więc niech zdrowie Cię też nie opuszcza. Ściskam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie :) Dużo zdrówka i pozytywnej wiosennej energii.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wielkie gratulacje i zyczenia powodzenia i zdrówka...Twoje słowa napełniły i mnie otucha i nadzieją a zwłaszcza, że trzeba sie obudzic i wrócić do zycia jak wiosna, zdrowie i rodzina najważniejsze, reszta to marność! Powodzenia:)Bea

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana całym sercem cieszę się, ze wszystko dobrze! Życzę Ci zdrówka i wiosny przez cały rok.
    ściskam majowo:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudownie!:)) Serdeczne uściski!

    OdpowiedzUsuń
  9. Aguś zdrowia przed wszystkim.
    O wyniki się nie martw, na pewno będą dobre.
    Przechodziłam ostatnio też operację i kolejne prawie 3 tygodnie niepewności, ale mocno wierzyłam że wszystko skończy się dobrze :-)
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, że wierzę:) Dla Ciebie również dużo zdrówka:)

      Usuń
  10. Bardzo cieszy mnie Twoja radość i pozytywne nastawienie i oczywiście fakt, że wszystko skończyło się pomyślnie.Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Najważniejsze to mieć nadzieję i się nie poddawać i tym właśnie zwyciężyłaś, dlatego Jesteś i będziesz. Również, ważni są najbliżsi i przyjaciele, którzy wspierają i dźwigają ducha do życia i niech tak pozostanie na zawsze. Wracaj do zdrowia i niczym się nie przejmuj, a wyniki będą na pewno pozytywne. A zatem, ciesz się wiosną i wszystkim co ona i życie ze sobą niesie. Piękny wystrój i przepiękne kwiaty, a nade wszystko Twój wspaniały nastrój to mój klimat. Życzę Ci Agusiu przede wszystkim zdrowia i dużo radości oraz spełnienia marzeń, tych wszystkich o których marzysz by się spełniły. Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniale,że wszystko dobrze. Zdrowie to skarb nie do przecenienia. Pozdrawiam i życzę wspaniałego lata i wielu cudnych pomysłów. Pozdrawiam. Ula

    OdpowiedzUsuń
  13. Niech Twoja radość trwa!! Serdeczności i uściski :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Aguś! Od początku wiedziałam i wierzyłam, że będzie dobrze! Szalenie się cieszę i wierzę, że teraz masz dużo większa werwę do zycia. Każdy czasem na pauzę i ona faktycznie przewartościowuje nasze życie, wiem co mówię. Buziaków moc i czekam na nowe pomysły i ich realizcaje!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniała wiosna w Twoim wykonaniu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga