poniedziałek, 16 maja 2016

Jak wykorzystać stare przedmioty na tarasie, balkonie?

Pierwsze prace na tarasie po zimie wykonane, roślinki posadzone. Wprawdzie jeszcze małe, ale mają czas na rośnięcie. Dzisiaj pokażę Wam, jak ze starych niepotrzebnych przedmiotów, można zrobić użytek w ogrodzie.



1.
Stary kosz na drewno do kominka, który ma urwaną z jednej strony rączkę, po wyprostowaniu tej rączki, służy, jako doniczka i podpora do kwiatka. Dodatkowo, dorobiłam drabinkę, aby kwiatek miał się po czym wspinać.




2. Tuba po patefonie, odwrócona i wstawiona do szklanego pojemnika wypełnionego kamykami, służy, jako doniczka na zioła.

3. Butla po winie, ponieważ nie mogłam jej dobrze umyć wewnątrz, dostała woal maskujący. Włożyłam do niej pomalowane na złoto sprayem gałęzie wierzby.


4. Czajnik elektryczny, który nie wiem dlaczego się popsuł, potraktowałam również złotym sprayem i służy za konewkę.



O starych drzwiach i pomyśle na świecznik z drzwiczek od mebli pisałam Wam w ubiegłym roku. Jak, widać wszystko można powtórnie wykorzystać, wystarczy mieć pomysł. A, jak jest u Was?
Poniżej, jeszcze kilka zdjęć ogrodu.


























43 komentarze:

  1. Piękny masz taras! Bardzo fajne pomysły, tuba i drzwi to moi absolutni faworyci!! Super post Agnieszko!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Twój taras jest przepiękny! Perfekcyjny w każdym calu. I pomysłowość Twoja również jest rewelacyjna.
    serdecznie ściskam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę tarasu! Niesamowite miejsce do odpoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepięknie :)
    Fajny temat i świetne inspiracje.
    A fuksja niedługo Ci zakwitnie...uwielbiam te kwiaty.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie :)jestem zachwycona starymi drzwiami :)pozdrawiam Lidka

    OdpowiedzUsuń
  6. Aguś jak ślicznie i pomysłowo u Ciebie !
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie! Wiklinowe kosze pomalowane na biało wyglądają uroczo:)
    Aga, tuba patefonu jako donica to świetny pomysł, ale elektrycznym czajnikiem w roli konewki po prostu mnie rozwaliłaś:)) Jesteś kopalnią pomysłów! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem pod wrażeniem! Piękny klimat stworzyłaś :)
    Pozdrawiam serdecznie, Marta

    OdpowiedzUsuń
  9. Tuba absolutnie podbiła moje serce :)
    Jest pięknie u Ciebie w orgodzie !

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam oglądać tak pomysłowe aranżacje. Twój taras jest niesamowicie piękny...

    OdpowiedzUsuń
  11. Tuba po patefonie mnie powaliła!:-) Szalona kobietka z szalonymi pomysłami:-)))) CUDO!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Super, oj posiedziałabym na tym tarasie przy kawce i po kolei zachwycałabym się aranżacją;)

    OdpowiedzUsuń
  13. no kochana, ja do Ciebie na kawę się wpraszam! Świetny klimat na tarasie, cudnie, zakochałam się:) I ten patefon <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ tu u Ciebie pięknie Agnieszko! Odebrało mi klawiaturę z zachwytu ;P

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz piękny balkon! Ja również mam balkon ale niestety nie wygląda on tak jak twój. Mam wiele rzeczy które już po prostu nie używam i leżą sobie tak od miesięcy w kartonie w garażu, powyciągam i poszperam może i mi coś się przyda na balkon :)
    Pozdrawiam i zapraszam Cię serdecznie również do mnie na bloga.

    OdpowiedzUsuń
  16. Agnieszko,cudowna biała sundevilla. Ja mam róż i czerwień. Tuba od patefonu to materiał na cudny żyrandol. Na pinterescie wygląda to nieziemsko. Zwłaszcza jak jest ich kilka, jedna przy drugiej. Bardzo ciekawe masz pomysły i śliczny taras. Coraz ładniejszy!!!Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ależ piękny taras :) Bardzo dobre wykorzystanie przedmiotów - szczególnie kosz na drewno wpadł mi w oko :) I urzekła mnie wisząca półka na świece - super :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładnie się to wszystko prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo spodobał mi się pomysł na wykorzystanie starego kosza na drewno. Twoje pomysły i zdjęcia są bardzo inspirujące. Napewno wykorzystam któryś patent. Najważniejsze to pomysł i ładne wykonanie. Pani tego nie brakuje ;)
    https://www.martittaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo spodobał mi się pomysł na wykorzystanie starego kosza na drewno. Twoje pomysły i zdjęcia są bardzo inspirujące. Napewno wykorzystam któryś patent. Najważniejsze to pomysł i ładne wykonanie. Pani tego nie brakuje ;)
    https://www.martittaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne zdjęcia! A pomysł na tubę po patefonie i przemalowanie czajnika i zrobienie z niego konewki są po prostu genialne. :)
    Sama uwielbiam przerabiać rzeczy "śmieciowe" albo naprawiać lub odnawiać zniszczone przedmioty. Żeby zachęcić do tego innych co weekend organizuję Akcję:Reperację na swoim fanpage'u (https://www.facebook.com/adziktworzy/), w której pokazuję co można zrobić ze "śmieciami" i jak je w fajny sposób wykorzystać. I co najlepsze - każdy może pokazać wtedy również swój pomysł na naprawę czy przemianę zniszczonych przedmiotów. Może miałabyś ochotę wziąć udział w zabawie? :) Serdecznie Cię zapraszam, bo Twoje pomysły są naprawdę ciekawe i oryginalne!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Grunt to dobry pomysł :-) Tuba jako doniczka - rewelacja, pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie, bardzo pięknie wszystko razem wygląda :) jesteś bardzo pomysłowa:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie, bardzo pięknie wszystko razem wygląda :) jesteś bardzo pomysłowa:)

    OdpowiedzUsuń
  25. mam stare drzwi, ale niestety nie mam miejsca na ich wstawienie :((( a szkoda, bo gdyby prezentowały się choć w połowie tak cudnie, jak u ciebie, była bym przeszczęśliwa.

    OdpowiedzUsuń
  26. Super blog, bardzo ciekawe pomysły na aranżację tarasu.

    OdpowiedzUsuń
  27. Urządzanie tarasu to wspaniała zabawa :) Kreatywność i wyobraźnia mile widziane. Super urządzony taras.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga