wtorek, 1 marca 2016

Kolory Pantone 2016 na świąteczny stół?

Marzec - miesiąc, który przynosi wiosnę, kolory, radość i w tym roku Święta Wielkanocne. Tak, tak w tym roku święta, już w marcu warto się do nich wcześniej przygotować, dlatego dzisiaj mam dla Was dwie propozycje świątecznego nakrycia stołu. Pierwsza w kolorach, które poleca Pantone w 2016 roku: Rose Quartz i Serenity. Druga w kolorach, które kojarzą się z wiosną i radością: Pastelowy Miętowy i Pastelowy Żółty.
Do aranżacji wykorzystałam podkładki ze sznurka bawełnianego.

Jakie, Wy planujecie wystroje Waszych stołów wielkanocnych? Będą kolorowe, naturalne, a może glamour? Piszcie w komentarzach i dodawajcie linki, z Waszymi propozycjami. 
















Dziękuję za wszystkie odwiedziny, komentarze i głosy oddane w konkursie Blog Roku 2015:)


51 komentarzy:

  1. Wszystkie podkładeczki pięknie wyglądają.Ja jeszcze nie wiem na jaki kolor się zdecydować?Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. To, jak będziesz wiedziała,zapraszam do pokazania aranżacji:)

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie. zawsze zastanawiam się czy takie kieliszki ustawiane przy nakryciach są do alkoholi czy też do zimnych napoi ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te kieliszki, akurat są do czerwonego wina:) Natomiast są też do wody na nóżkach, tylko one mają rozchylone brzegi na górze na zewnątrz:)

      Usuń
  4. Śliczna kolekcja porcelany. I choć kocham niebieski, to tym razem zachwyciła mnie aranżacja żółto-miętowa. Ja na razie mam pustkę w głowie w temacie wystroju stołu, wiec chętnie coś podejrzę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana, jeszcze troszkę czasu masz coś wymyślisz:)

      Usuń
  5. Mnie też przekonuje bardziej miętowy z żółtym na stół wielkanocny, takie kolory wprowadzają wiosnę do domu. U nas dodatki żółte i zielone i to głównie w postaci narcyzów, tulipanów i rzeżuchy. I biała porcelana jak u Ciebie, tylko z dodatkiem złota.
    Aga, Twoja lampa nad stołem zachwyca mnie za każdym razem gdy pokazujesz ją na zdjęciach:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. A mnie podobają się wszystkie kolory i połączenia. Wielkanoc to takie kolorowe święta, więc wszystko jest dozwolone:)Ślicznie kochana!
    uściski serdeczne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze piszesz Wielkanoc to kolorowe święta i wszystkie kolory dozwolone:)

      Usuń
  7. Coś pięknego połączenie tej miętki z zżółcia! Duet perfekto!:-) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudności :) Mnie Wielkanoc kojarzy się z pastelową żółcią i zielenią i takie kolory królują u nas w okresie świąt i w ogóle wiosną :) Piękne Twoje aranżacje:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniale zastawiony stół, kolory bardzo przyjemne, a lampa nad stołem - fantastyczna :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie dobrane zestawienie na świąteczny stół:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale piekne dodtki! Bardzo mi się podoba taki stół z tymi podkładkami!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo się cieszę, że moja propozycja przypadła do gustu:)

      Usuń
  12. Pięknie nakryty stół. Podkładki wyglądają prześlicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aguś wspaniałe aranżacje !!!
    Podkładki dodają im niepowtarzalnego charakteru.
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  14. Pastelowe i słodziutkie. Cudne :) A ja dzisiaj widziałam kubeczki, które idealnie w kolorach wiosny są, jak Twoje podkładki. I tak wiosennie moje serducho zabiło :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  15. Badziej wiosenno swiatzne zestawieie to druga wersja, ale minimalnie bardziej o jeden punkcik.pantonowe barwy. TO polaczenie jest rewelacyjne i mam nadzieje ze uda mi siw zaprojektowac cos w tych kolorach :-) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna propozycja na Wielkanoc i na wiosnę, lubię rose blue, ale nie wiem czy nie wybrałabym yellow mint .... może by tak to pogodzić???

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna propozycja na Wielkanoc i na wiosnę, lubię rose blue, ale nie wiem czy nie wybrałabym yellow mint .... może by tak to pogodzić???

    OdpowiedzUsuń
  18. Trafiłam na Twój blog przez "Alicję K w krainie...". Jestem zachwycona tym, co tu zastałam. Wiele podpowiedzi, inspiracji, zachęty. Gratuluję, podziwiam i dziękuję;)

    Pozdrawiam Cię ciepło

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie będzie glamour, jeszcze jestem na etapie zbierania inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Niebieskie podkładki bardzo pod mój gust... :)Pięknie zaaranżowałaś stół... :)))
    Moje kolory na Wielkanoc to: biel, niebieskości i lila.
    Pewnie do samej Wielkanocy coś nowego jeszcze wymyślę, ale na dzień dzisiejszy wygląda to u mnie tak:
    http://voncologne.blogspot.de/2016/03/wielkanocne-deko-i-tort-mimoza-torta.html

    OdpowiedzUsuń
  21. piękne podkładki...ten sznurek bawełniany jakiej jest grubości, gdzie można taki zamówić?

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudownie wykorzystałaś kolorystykę najmodniejszych kolorów roku 2016 według Pantone. Świetne podstawki, cudowna kolorystyka, rewelacyjna całość. Az miło przy takim stole usiąść. Pięknie:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Och, jak mi się podoba! Prosto, a jak uroczo, to będzie moja główna inspiracja do własnej kompozycji świątecznego stołu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mistrzostwo świata, nie widziałam jeszcze tak precyzyjnie wykonanych podkładek i w tak cudnych kolorach.
    Pięknie nakryty stół!
    Pozdrawiam-D.

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie u Ciebie, już drugi raz wchodzę na ten post! I za każdym razem podziwiam! Kolory świetne ale mi najbardziej przypadły do gustu żółty z miętowym. Takie radosne i wiosenne kolory! U mnie w tym roku są srebrne akcenty i dużo naturalnych barw.
    Także pozdrawiam i zapraszam Cię na nowy post do mnie o dekoracjach wielkanocnych :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Na biało zakrytym i zastawionym stole podkładki to pierwsze wyróżniające się elementy. Poniekąd kojarzą się z Wielkanocą, chociaż typowych świątecznych motywów brakuje. Jest wszystko jak należy, bez nawału dodatków :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mi się osobiście bardzo podobają takie kolorki :) Fajnie to wszystko jest połączone w całość.

    OdpowiedzUsuń
  28. ślicznie, aż czuć ze zdjęć taką ciepłą domową atmosferę

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga