poniedziałek, 22 lutego 2016

DIY, jak zrobić dywan ze sznurka



Kochani, odpoczęłam w Zakopanym, pojeździłam na nartach, tego mi było potrzeba. Teraz ochoczo zajęłam się pracą. Dostaje wiele zapytań od Was, w jaki sposób, jakim wzorem robię moje dywany i podkładki? Postanowiłam się z Wami, tym podzielić. Materiał przygotowałam w postaci filmu wideo. Mam nadzieję, że okaże się pomocny. Musicie wiedzieć, że jest to mój debiut, jeżeli chodzi o nagrywanie video. Dość gadania zabieramy się do pracy.






Piszcie, czy podoba się Wam taka forma przekazu?
Jeszcze kilka moich nowych prac w wiosennych kolorach, zapraszam:)









37 komentarzy:

  1. Super filmik, gratuluję!Zręcznie Ci to idzie kochana, masz dryg!Miłej pracy :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam Twoje prace. Sama natomiast nie mam cierpliwości i polotu do takich ręcznych robótek. Wolę je zamówić u kogoś kto się na tym zna:)
    Super !!! Dobrze że odpoczęłaś, teraz masz nowe siły do pracy:)
    Pozdrawiam ciepło i serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie, że zdecydowałaś się zrobić filmik. Marzy mi się samodzielne wykonanie takiego dywanika:) Serdeczności:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudo naprawdę cudo.... kocham takie rzeczy.... jakę szydełko jest najlepsze i ile trzeba sznurka na ok 1 m średnicy dywanika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja robię szydełkiem 12mm:) Splot jest wtedy luźny:) Na dywan o średnicy 1m ok. 900m:)

      Usuń
  5. Świetny pomysł! Bardzo mnie zainspirowałaś, teraz tylko wolne chwile, odpowiedni materiał, odrobina chęci i może wykonam coś podobnego... Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super filmik :-) Ja walczę z prostokątnym !!

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialne :) Przepięknie to wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Filmik świetny :) A podkładeczki prześliczne i takie kolorowe, miłe dla oka :))
    Buziaki serdeczne <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie dywany to super sprawa, mam nadzieję, że kiedyś takowy zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja mama też potrafi takie cudeńka wyczarować, chyba zgłoszę się na lekcje, to wspaniałe zajęcie! :)
    Pozdrawiam,
    Ela :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chciałabym bardzo mieć takie zdolności. PIĘKNE!
    ściskam kochana

    OdpowiedzUsuń
  12. Te podkładki są przepiękne! :) Już od dawna myślę o zrobieniu dywanu ze sznurka, ale jakoś nie bardzo wiedziałam jak się za to zabrać. Szukałam wzorów, a tu proszę wzór sam w sobie spada mi jak z nieba :) Najprostszy wzór świata :) Dziękuję Ci za ten tutorial! Świetny debiut w nagrywaniu. Mam nadzieję, że będzie więcej takich filmików :)

    Pozdrawiam - Magda
    http://umatiny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne dywaniki. Spróbuję zrobić ale szare z grubszego sznurka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne :) zapraszam do siebie na candy www.mamaszyjezosi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo dziękuję za ten filmik, gdzie wszytsko jest ładnie i elegancko wyjaśnione. Przymierzam się do zrobienia małego dywanika i na pewno skorzystam z Twoich wskazówek!

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej. Cudny jest ten Twój wzór i już prawie go załapałam. Mam tylko pytanie. Jak to robisz,że w Twoim dywanie nie ma przestrzeni pomiędzy łańcuszkami? U mnie pomiędzy jednym, a drugim mam przerwę :/ Będę wdzięczna za podpowiedź. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak, będziesz robiła kolejne okrążenia, to się zbije i będzie, jak u mnie:) Sprawdź, czy na pewno wypijasz szydełko w pętelkę pod oczkiem:) Jak coś, to pisz:)

      Usuń
  17. Super sprawa i nie trudna to wykonania a efekt Wow !!!Możesz podpowiedzieć gdzie kupić taki sznurek , nie wiedziałam że takie coś istnieje -sznurek to mi się kojarzył tylko z takim do snopowiązałki Pozdrawiam , Hania

    OdpowiedzUsuń
  18. Kurcze ale to swietnie wyglada. Tak szybko to Pani idzie ;)), bym chciala zaczac ale w ogole nie wiem jednak jak zaczac :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. piękna robota! mój sznurek jest trochę sztywniejszy, więc nie wygląda tak estetycznie... jakiej firmy używasz sznurka i jeśli można wiedzieć, gdzie się zaopatrujesz?
    pozdrawiam, Jolka

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam, piękne!! Gdzie Pani kupuje taki sznurek ?? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga