poniedziałek, 8 lutego 2016

Nowości w Fajne Wnętrze i wygrana w rocznym konkursie Blog Grand Prix 2015

Witam was Wszystkich bardzo serdecznie:) Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze. Przez cały 2015 rok mój blog był oceniany w konkursie Blog Grand Prix 2015.
Zasady konkursu opisywałam tutaj. Miło jest mi podzielić się z Wami wspaniałą dla mnie wiadomością.
Kobieta po czterdziestce została nagrodzona pierwszym miejscem:)
Dodatkowo było przeprowadzane głosowanie wśród Internautów o tytuł Super Prix 2015, w tej kategorii również wygrałam. To dzięki Waszym głosom, serdecznie dziękuję.
Dziękuję również Organizatorom i Wszystkim Jurorom.





W ostatnim czasie powstało również kilka nowych puf i dywan.









26 komentarzy:

  1. Ogromnie gratuluję wygranych!Te pufki są cudne, jak i dywan.Tworzysz piękne rzeczy Agnieszko :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Cieszę się bardzo i gratuluję :) Buziaki i jeszcze więcej sukcesów :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Brawo kochana, gratulacje!
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje serdeczne gratulacje!!!
    A pufki są urocze i cudowne...
    ściskam kochana

    OdpowiedzUsuń
  5. Aga, wielkie gratulacje:) Brawo!
    Pufy są prześliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aga, serdecznie gratuluję wygranej <3
    Pufki są świetne, dywanik też cudeńko :)
    Pozdrawiam cieplutko, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Serdecznie gratuluję pierwszego miejsca:))) Robisz cudne rzeczy :))) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję i życzę dalszych sukcesów! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Robisz piękne i ponadczasowe rzeczy Agnieszko i cieszę się, że mogę odwiedzać Twój blog. Ja jestem obecnie w fazie własnoręcznego powolnego remontu domu kawałeczek po kawałeczku. Staram się wykorzystać przedmioty, które towarzyszyły moim dziadkom i rodzicom, bo wierzę, że mają duszę :) widziały tak wiele :) marzę o dywaniku od Ciebie do kuchni, do kącika jadalnego, jeśli się zgodzisz, kiedyś gdy już przebrnę przez stadium remontu, poproszę Cię o zrobienie takiego. Pozdrawiam Cię bardzo ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wspaniałe remontować dom po przodkach:) Oczywiście z przujemnością zrobię dla Ciebie dywaniki:)

      Usuń
  10. Fantastyczne pufy! Chciałabym mieć taką miętową, granatową i białą

    OdpowiedzUsuń
  11. EXTRA pufy! Bardzo mi się podobają - zwłaszcza czerwona!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga