czwartek, 5 lutego 2015

Blog Grand Prix 2015 dostałam nominację



Moi Kochani :)
Wiem, wiem, że nie w temacie na topie, czyli wybór Bloga Roku, ale korzystając z okazji, muszę się podzielić z Wami moim małym-wielkim sukcesem.
Mianowicie, ponad rok temu zgłosiłam mój blog do udziału w międzynarodowym konkursie

Blog Grand Prix 2014


Główne zasady konkursu to:
1. Cykl składa się z 10 części.
2. W cyklu bierze udział 15 stałych blogów.
3. Każdą z części oceniać będzie Jury - inni blogerzy wybrani przez organizatorów.
4.  W związku z liczbą części (10), będzie tylu jurorów. Każdą część ocenia inny juror.
5. Każdy juror ocenia blogi w skali 1-9 z bonusową (obowiązkową) 10 dla jednego bloga.
6. Blogi, które otrzymają minimum jedną 10 od jurora wezmą udział w sondzie, w której głosować będą internauci. Najlepszy blog po głosowaniu otrzyma tytuł "Super Prix 2015". 
7. Jeśli w trakcie trwania Blog Grand Prix 2015, jakiś blog szczególnie będzie się wyróżniał, pisał wpisy o Blog Grand Prix itp. organizatorzy będą mogli dodać danemu blogowi od 1 do 5 punktów, do klasyfikacji generalnej.
8. Uczestnicy mogą otrzymać w końcowej klasyfikacji od 10 do 105 punktów.
9. Blogowe Grand Prix wygrywa blog, który zdobył najwięcej punktów w 10 częściach.
10 Jeśli po 10. częściach w klasyfikacji generalnej  blogi zrównają się punktami i będą zajmowały miejsca ex aequo, internauci za pomocą sondy wytypują najlepsze blogi. Aby nie było miejsc ex aequo po głosowaniu w sondzie, organizatorzy dodadzą specjalne punkty najlepszym blogom z sondy.
Zostałam zakwalifikowana,
ale nie przypuszczałam, że zostanę zauważona,
zapomniałam o tym.
Kilka dni temu, otrzymałam maila,
że po dziesięciu etapach, czyli po roku trwania konkursu,
mój blog zajął piąte miejsce w klasyfikacji generalnej :)

Jednocześnie w eliminacjach do Grand Prix 2015, 

za styczeń otrzymałam maksymalną notę tj. 10 punktów 
i automatycznie zakwalifikowałam się do 
Super Grand Prix 2015 :)
Tymczasem trzymam mocno kciuki za Nasze Koleżanki startujące
w wyborach Bloga Roku 2015 i proszę wysyłajcie SMS,
to taki mały koszt, a razem tyle możemy zrobić dla Fundacji "Dzieci Niczyje",
a ponieważ dzieci nie mogą być "niczyje", więc są nasze.
Wiosennie...
do napisania,
aga

17 komentarzy:

  1. Wow! Gratulacje. Takie niespodzianki są niesamowite :) Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Agnieszko brawo to cudowna wiadomość. To niesamowite wyróżnienie, trzymam za Ciebie kciuki. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję!!! Duży sukces :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aga to niesamowita wiadomość! Trzymam kciuki za sukces końcowy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje !!! Zasługujesz na nominację, bez dwóch zdań !!! Trzymam kciuki za wygraną:)))
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj ponownie:) Napisałam do Ciebie e-maila odnośnie zakupu manekina...i czekam na odpowiedź:)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  6. Moje gratulacje!!!!!
    Trzymam kciuki i pozdrawiam już prawie wiosennie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super gratuluję ☺☺☺☺

    Pięknie i bardzo wiosennie u Ciebie ☺

    OdpowiedzUsuń
  8. Aga, gratuluję z całego serca i trzymam kciuki!
    :))) s.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo się cieszę! Gratulacje! :-*

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzień dobry:)super blog...dzisiaj Panią odkryłam hihihi zapewne będę częstym gościem na Pani stronce....jestem pełna podziwu i gratuluję SUPER POMYSŁÓW I ZDOLNOŚCI....



    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, witam u mnie i oczywiście zapraszam na dłużej:)

      Usuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga

Polecany post

Jak wykorzystać stare przedmioty na tarasie, balkonie?

Pierwsze prace na tarasie po zimie wykonane, roślinki posadzone. Wprawdzie jeszcze małe, ale mają czas na rośnięcie. Dzisiaj pokażę Wam, jak...