poniedziałek, 9 marca 2015

Wielkanocne ozdoby ręcznie robione

Witam Wszystkich bardzo słonecznie:)

Dziękuję za komentarze i odwiedziny.

Nowi Obserwujący są oczywiście mile widziani.

Święta Wielkanocne zbliżają się do nas wielkimi krokami, czas pomyśleć o ozdobach.

Pierwsze, już przygotowałam i grzecznie zaczekają na swój czas.

Wiele z Was często się zastanawia, jak na te święta ubrać kominek, może moja propozycja przypadnie komuś do gustu.


Do wykonania wykorzystałam, kije wierzby, które związałam po bokach drutem, następnie zostały pomalowane  i okręcone koronką bawełnianą.

Figurki i jajeczka przygotowałam z masy solnej, do jajek wsunęłam spinacze biurowe, jako zaczepy.
Następnie suszyłam w piekarniku w temperaturze 75 stopni i na koniec również pomalowałam.












Obecnie bardzo często wykorzystujemy wianki w naszych dekoracjach, swoje zrobiłam również z witek wierzby, później pomalowałam, dodałam koronkę i króliczki:








Mam nadzieję, że ilość zdjęć Was nie przeraziła.

Buźki
aga

39 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Kasiu dziękuję, miały być takie śmieszne i chyba są ;)

      Usuń
  2. Bardzo fajny pomysł na dekoracje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No bardzo ładnie to wszystko się prezentuje, szczególnie ozdoba kominka-niebanalna i po prostu ładna :-) pozdrawiam cieplutko!!

    OdpowiedzUsuń
  4. No podoba mi się jak cholera !!!!! Sorry za słowo ale podoba mi się bardzo !!!! Kominek i wianki , rewelacja !!!! Nigdy bym nie pomyślała, ze to masa solna , bo Twoje króle są wypukłe i takie ładne , brawo !!!!! Elegancko i pięknie !!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ali cieszę się ogromnie, masę solną robiłam w innych proporcjach, aby się trzymały figury :)

      Usuń
  5. Cudowne ozdoby,lubie takie domowej roboty:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Edytko ja także i dlatego cały czas coś wymyślam :)

      Usuń
  6. Jeszcze żebym miała kominek :( Zające są boskie hihi!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ one słodkie!!!! Pięknie to wygląda w połączeniu z koronką:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że podobają się moje zajączki :)

      Usuń
  8. Zwariowałam przez te zające :) wspaniały pomysł!
    Powiem Ci, że kominek w takim wydaniu wygląda fantastycznie...
    Pozdrawiam - Magda

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem zauroczona Twoimi dekoracjami kochana... pięknie ubrany kominek, a te zajączki są rewelacyjne.
    Ściskam i życzę bardzo wiosennego tygodnia

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie zanudziłaś nas ilością zdjęć, absolutnie !!! Wszystkie są piękne !!! A ozdoby wielkanocne rewelacyjne, po raz kolejny pokazałaś swój wielki talent i kreatywność:))) Tak trzymać, oczywiście czekam na więcej...:)))
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję, coś tam chodzi mi po głowie, zobaczymy co z tego wyjdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna dekoracja kominka, zające świetne

    OdpowiedzUsuń
  13. Królisie są przeurocze:-) A ja jestem w lesie cholercia:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dobra jestem! Na fb widzę wszystko, kontroluje, pochwalam lajkuje! Teraz się uzewnętrzniam :-)
    Dziewczyny moje widziały króliki - też chcą. Odpalamy masę solną i kleimy. Gałązek sporo u mnie więc malowanie krzaków też będzie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie cieszy, że moje króle Cię zainspirowały :)

      Usuń
  15. Oooo mi się zawsze przystrajanie kominka kojarzylo z Bożym Narodzeniem a tu taka niespodzianka, super dekoracja, pozdrawiam Adriana z http://thirdfloorno7.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Oooo mi się zawsze przystrajanie kominka kojarzylo z Bożym Narodzeniem a tu taka niespodzianka, super dekoracja, pozdrawiam Adriana z http://thirdfloorno7.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo ciekawie sie prezentuje kominek i wianki.Plusem jest ich reczne wykonanie!
    sciskam

    OdpowiedzUsuń
  18. fajny pomysł i dobrze się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze miałam dylemat, jak ozdobić kominek w te święta, cieszę się, że Ci się podoba :)

      Usuń
  19. Śliczne wiosenne dekoracje :) Dom już przygotowany na nadejście świąt :)
    Pozdrawiam cieplutko, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  20. A mi sie bardzo podobaja te wianuszki ustrojone bukszpanem z wiszącym zającem w środku. Śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow! wspaniała praca! ja chyba bym sobie nie poradziła z takim wyzwaniem! mój stroik wyglądałby jak na halloween , nie mam talentu do takich prac! pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne dekoracje, ja niestety nie mam na tyle dobrego oka by stworzyć coś samej w domu ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny pomysł z takimi króliczkami :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga

Polecany post

Jak wykorzystać stare przedmioty na tarasie, balkonie?

Pierwsze prace na tarasie po zimie wykonane, roślinki posadzone. Wprawdzie jeszcze małe, ale mają czas na rośnięcie. Dzisiaj pokażę Wam, jak...