środa, 1 kwietnia 2015

Stroiki wielkanocne



Pogoda za oknem nas nie rozpieszcza, bardziej przypomina minione święta, niż te nadchodzące.
Mam, jednak nadzieję, że nastroje mimo wszystko u Was typowo wiosenne i świąteczne.
Ze względu na moje koleje losu, co roku przygotowuję nie tylko ozdoby, które upiększają dom, ale także pamiętam o moich najbliższych, którzy odeszli.
Dlatego pokażę Wam stroiki, które przygotowałam, być może pomysł przyda się niektórym z Was.

Stroiki robi się w bardzo prosty sposób.

Wykorzystałam:
- kawałki płyty osb (mogą też być deski)
- długie śruby ok 10 cm
- wkłady do układania kwiatów żywych
- bukszpan
-sztuczne kwiaty
- siatka hodowlana (kupiłam w Castoramie na dziale Ogród).


W płytę wkręcamy śruby, następnie nakładamy gąbkę.
Formujemy koło z siatki, które drutem mocujemy do podstawy.
 W gąbkę wbijamy gałązki bukszpanu i kwiaty. Nasz stroik gotowy.










13 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawa kompozycja :) U mnie dziś trochę lepiej niż wczoraj ale wciąż wieje jakby się ktoś powiesił ;P
    Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawie to wygląda...
    U mnie nadal na przemian - wiatr, deszcz, grad i słońce....

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne,bardzo pomysłowe:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kompozycje:-) A kredens w tle niesamowity!

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobają mi się tak bardzo, że napatrzeć się nie mogę!!!!
    Wesołych Świąt:) Dużo ciepła i radości:)
    moc uścisków

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny pomysł. ciekawie wyglądają te stroiki. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomysłowa Agunia!:-) Brawo! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne !!! bardzo oryginalne a przede wszystkim z żywych kwiatów. Ja nie lubię sztucznych i zawsze na grobach u swoich najbliższych stawiam żywe i zwykłe bukiety i wiązanki. twoja propozycja fantastyczna...może coś podpatrzę:)))
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekne dekoracje ! Życzę cudownych, ciepłych i spokojnych Świąt :)
    Pozdrawiam An

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne - proste, ale jakie efektowne!
    Wszystkiego dobrego i Wesołego Alleluja, Kochana :)))))

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy raz widzę na oczy takie cuda i jestem zachwycona! :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga