sobota, 28 marca 2015

Wielkanocne dekoracje


Kochani,
dziękuję Wszystkim za odwiedziny i liczne komentarze, nowych Czytających pozdrawiam. :-)

Święta, święta, jak mówi mój Młody "zajączkowe święta",  już są w naszych domach, w postaci licznych dekoracji.

U mnie dzisiaj dom również przybrał odświętną szatę, zapraszam. 


Są to gałązki brzozy, które związałam w warkocz i pomalowałam białą farbą akrylową. 
Następnie zaczepiłam styropianowe jajeczka.


Główną rolę na naszym stole odgrywa świeca Caritas.










Dekoracja w pokoju mojego Młodego.


Oczywiście ozdoba kominka i schodów, które już znacie:



Dla przypomnienia, o ozdobach kominka i wiankach zapraszam tutaj.

Kochani, szczęśliwych i radosnych Świąt Wielkanocnych. :-)

30 komentarzy:

  1. Już życzenia?? Jeszcze tydzień ciężkiej pracy a dopiero będzie laba świąteczna. Dziś zerkając na Twoje ozdoby, dodatki, wnętrza skojarzył mi się pałac królowej śniegu :-) Kolory są dopiero u Młodego a w salonie, na schodach wszechobecna biel i wszelkie jej odcienie :-) Kwiaty, ogień i żar z kominka ocieplają tę biel. Bardzo klimatycznie i miałabym bajkowe odczucia rozsiadając się na Twojej kanapie przy smacznej kawie... Miłego wieczoru!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och Kochana bardzo dziękuję, zapraszam Cię serdecznie, z przyjemnością wypiję z tobą kawę :)

      Usuń
  2. Pięknie :) Jak widać konsekwencja kolorystyczna daje niesamowite efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej widzę że masz dużo kryształów, sama nie posiadam ale mam do nich sentyment , ponieważ mój nieżyjący już wujek szlifował sam kryształy.Kiedyś gdy był to bardzo chodliwy towar wujek miał swoja pracownię i wytwarzał różne cudeńka, lubiłam tam przesiadywać i patrzec jak szlifuje, a patrząc na Twoje zaraz mi się to przypomniało, pozdrawiam Adriana z http://thirdfloorno7.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak bardzo je lubię kryształy, wszystkie pochodzą z mojego lub mojego M domu rodzinnego, a nigdy nie widziałam, jak są wytwarzane, to musi być piękne :)

      Usuń
  4. Lubię takie proste naturalne dekoracje, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mogę śmiało napisać - wyczucie umiaru i smaku!
    Pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje świąteczne dekoracje są bardzo eleganckie dostojne i takie czyste. Piękne po prostu !!! U mnie w tym roku wkradł się kolor i to dużo żywego koloru, zapraszam już wkrótce:)
    Pozdrawiam Cię serdecznie i wiosennie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, przeczytać takie słowa od Ciebie Agatko, to prawdziwa gratka, również pozdrawiam Cię bardzo serdecznie, na pewno z wielką przyjemnością odwiedzę Twojego bloga :)

      Usuń
  7. Wyszło bardzo fajnie, w moich ulubionych kolorach :) U mnie trochę różu do tej bieli ale niewiele, bo b&w rządzi :)))
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  8. U ciebie taka biała Wielkanoc... ale jest śliczna... Podoba mi się bardzo!!!
    Gustownie i z klasą... jak zawsze:)
    moc uścisków kochana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natalio cieszę się bardzo, że moje dekoracje się spodobały :)

      Usuń
  9. Piękne dekoracje. Też mam kilka kryształów, ale pochowałam do szafek, chyba je wystawię bo ładnie taka dekoracja z ich udziałem wygląda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję, kryształy od jakiegoś czasu na nowo podbiły moje serce.

      Usuń
  10. Ależ pięknie i świątecznie! Możesz juz zacząć świetować bo ja jestem w lesie:-) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdążysz, zdążysz i oczywiście, jak zawsze mile zaskoczysz :)

      Usuń
  11. U Ciebie widzę święta już pełną parą :-) Ja długo nie mogłam się zabrać za dekorowanie , dobrze że jeszcze jest parę dni :-) Pozdrawiam cieplutko :-)) Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postawiłam w tym roku na wcześniejsze dekorowanie, aby skupić się na spokojnie na kuchni :)

      Usuń
  12. Do Świąt już nie zajrzysz...? że tak się żegnasz życzeniami już ;)
    Piękne te Twoje dekoracje :) ja w tym roku nie mam serca do ozdób i dekoracji świątecznych, trochę je sobie podarowałam ;)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  13. Zawsze pięknie wykombinujesz :)) najbardziej mi się spodobały te zajączki "kominkowe" :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ślicznie było zajrzeć do ciebie w ten wichrowy poranek,spokojnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga