poniedziałek, 9 marca 2015

Wielkanocne ozdoby ręcznie robione

Witam Wszystkich bardzo słonecznie:)

Dziękuję za komentarze i odwiedziny.

Nowi Obserwujący są oczywiście mile widziani.

Święta Wielkanocne zbliżają się do nas wielkimi krokami, czas pomyśleć o ozdobach.

Pierwsze, już przygotowałam i grzecznie zaczekają na swój czas.

Wiele z Was często się zastanawia, jak na te święta ubrać kominek, może moja propozycja przypadnie komuś do gustu.


Do wykonania wykorzystałam, kije wierzby, które związałam po bokach drutem, następnie zostały pomalowane  i okręcone koronką bawełnianą.

Figurki i jajeczka przygotowałam z masy solnej, do jajek wsunęłam spinacze biurowe, jako zaczepy.
Następnie suszyłam w piekarniku w temperaturze 75 stopni i na koniec również pomalowałam.












Obecnie bardzo często wykorzystujemy wianki w naszych dekoracjach, swoje zrobiłam również z witek wierzby, później pomalowałam, dodałam koronkę i króliczki:








Mam nadzieję, że ilość zdjęć Was nie przeraziła.

Buźki
aga

39 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Kasiu dziękuję, miały być takie śmieszne i chyba są ;)

      Usuń
  2. Bardzo fajny pomysł na dekoracje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No bardzo ładnie to wszystko się prezentuje, szczególnie ozdoba kominka-niebanalna i po prostu ładna :-) pozdrawiam cieplutko!!

    OdpowiedzUsuń
  4. No podoba mi się jak cholera !!!!! Sorry za słowo ale podoba mi się bardzo !!!! Kominek i wianki , rewelacja !!!! Nigdy bym nie pomyślała, ze to masa solna , bo Twoje króle są wypukłe i takie ładne , brawo !!!!! Elegancko i pięknie !!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ali cieszę się ogromnie, masę solną robiłam w innych proporcjach, aby się trzymały figury :)

      Usuń
  5. Cudowne ozdoby,lubie takie domowej roboty:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze żebym miała kominek :( Zające są boskie hihi!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ one słodkie!!!! Pięknie to wygląda w połączeniu z koronką:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zwariowałam przez te zające :) wspaniały pomysł!
    Powiem Ci, że kominek w takim wydaniu wygląda fantastycznie...
    Pozdrawiam - Magda

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem zauroczona Twoimi dekoracjami kochana... pięknie ubrany kominek, a te zajączki są rewelacyjne.
    Ściskam i życzę bardzo wiosennego tygodnia

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie zanudziłaś nas ilością zdjęć, absolutnie !!! Wszystkie są piękne !!! A ozdoby wielkanocne rewelacyjne, po raz kolejny pokazałaś swój wielki talent i kreatywność:))) Tak trzymać, oczywiście czekam na więcej...:)))
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję, coś tam chodzi mi po głowie, zobaczymy co z tego wyjdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna dekoracja kominka, zające świetne

    OdpowiedzUsuń
  13. Królisie są przeurocze:-) A ja jestem w lesie cholercia:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dobra jestem! Na fb widzę wszystko, kontroluje, pochwalam lajkuje! Teraz się uzewnętrzniam :-)
    Dziewczyny moje widziały króliki - też chcą. Odpalamy masę solną i kleimy. Gałązek sporo u mnie więc malowanie krzaków też będzie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie cieszy, że moje króle Cię zainspirowały :)

      Usuń
  15. Oooo mi się zawsze przystrajanie kominka kojarzylo z Bożym Narodzeniem a tu taka niespodzianka, super dekoracja, pozdrawiam Adriana z http://thirdfloorno7.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Oooo mi się zawsze przystrajanie kominka kojarzylo z Bożym Narodzeniem a tu taka niespodzianka, super dekoracja, pozdrawiam Adriana z http://thirdfloorno7.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo ciekawie sie prezentuje kominek i wianki.Plusem jest ich reczne wykonanie!
    sciskam

    OdpowiedzUsuń
  18. fajny pomysł i dobrze się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze miałam dylemat, jak ozdobić kominek w te święta, cieszę się, że Ci się podoba :)

      Usuń
  19. Śliczne wiosenne dekoracje :) Dom już przygotowany na nadejście świąt :)
    Pozdrawiam cieplutko, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  20. A mi sie bardzo podobaja te wianuszki ustrojone bukszpanem z wiszącym zającem w środku. Śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow! wspaniała praca! ja chyba bym sobie nie poradziła z takim wyzwaniem! mój stroik wyglądałby jak na halloween , nie mam talentu do takich prac! pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne dekoracje, ja niestety nie mam na tyle dobrego oka by stworzyć coś samej w domu ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny pomysł z takimi króliczkami :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga