piątek, 3 kwietnia 2015

A co na wielkanocny stół?





Domy zapewne ubrane w wielkanocne dekoracje, każdy kąt lśni czystością, jeżeli nie to ostatnie szlify. 
Większość z nas przygotowuje coś smacznego na stół wielkanocny,  bo przecież poza doznaniami zmysłowymi, kubki smakowe też trzeba zaspokoić.

W tym roku tradycyjnie, nie spędzamy Świąt Wielkanocnych w naszym domu, tylko wyjeżdżamy do mojego Brata i Bratowej. Ponieważ jest to spora odległość przygotowuję jedzonko, które z łatwością uda się przewieźć.



Obowiązkowo baba piaskowa, w tym roku pomarańczowa.



Upiekłam kapuśniaczki i pierożki z kaszą gryczaną z ciasta drożdżowego.



Pasztet pieczony.


Schab marynowany tydzień wcześniej i pieczony.


Szyneczka gotowana w specjalnej zalewie.


I nasza palma, która jest z nami od dobrych kilu lat: 


A u Was co podajecie Waszym najbliższym?

Kochani moi Wszystkim życzę 
Zdrowych i Radosnych Świąt.
aga





21 komentarzy:

  1. Zdrowych i spokojnych świąt kochana życzę - serdeczności ślę Marii z rodziną

    OdpowiedzUsuń
  2. Same pyszności przygotowałaś :))) Zdrowych, wesołych i spokojnych Świąt!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale pięknie i smacznie...
    cudownych, pełnych radości Świąt wielkanocnych!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojojoj cuda przygotowałaś.Ja poprosiłabym o przepis na pierożki z kaszą gryczaną!!!JA też zrobiłam pasztet,muszę Wam pokazać przepis.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie smakołyki,cudownych Świąt życzę :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla Ciebie Edytko także samych wspaniałości w te Święta :)

      Usuń
  6. Jutro mam wolne i mam nadzieję, że coś uda się zrobić i kupić....Wesołych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  7. Patrząc na te wszystkie pyszności po prostu zgłodniałam !!! Wszystko wygląda niezwykle smakowicie i apetycznie:)
    Zdrowych wesołych i pogodnych Świąt:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko Tobie i całej Twojej rodzince wszystkiego co najpiękniejsze :)

      Usuń
  8. Mmmmmm, pasztet :) Ja w tym roku nie zdążyłam z nim. Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdrowych, Pogodnych Świąt Wielkanocnych,
    Radosnego, wiosennego nastroju,
    serdecznych spotkań w otoczeniu najbliższych .
    Wesołego Alleluja .

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdrowych , radosnych Świąt w otoczeniu rodziny życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wesołych Świąt Wielkiejnocy!
    Patti

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga