czwartek, 29 stycznia 2015

Lampy vintage black



Kochani, jakoś tak szaro u mnie w ostatnich dniach za oknem.
Śnieg leżał tylko jeden dzień i od razu buźka się uśmiechała, no ale niestety, takie są prawa natury.

Jak napisałam szaro, buro, ponuro, aby temu zapobiec w domach staramy się o przytulny nastrój.
Zapalamy świece, palimy w kominkach, zapalamy różnego rodzaju lampki.
Nawiązując do tematu, mam dla Was lampkę stołową, którą zaprojektowałam i wykonujemy sami z moim M. :)

Lampka daje bardzo przyjemne światło i tworzy wspaniały nastrój,
zapraszam:



  








Bardzo dziękuję Wam Wszystkim za odwiedziny i szczere komentarze, mają one dla mnie ogromne znaczenie, dzięki Wam wiem, że to co robię jest wartością dodaną.

Buźki,
aga 


33 komentarze:

  1. Piękne !!! Wszystkie Twoje prace są niesamowite. Jestem pod ich wrażeniem:)))
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko bardzo dziękuję, Wiesz jak dużo to dla mnie znaczy :)

      Usuń
  2. Wyglądają świetnie.Jesteście bardzo pomysłowi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz widzę taką lampę. Gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo pomysłowe,fajne są:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł, od razu wyobrazilam sobie taką z miedziana podstawą :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana szukam materiałów, bo też o takiej myślę :)

      Usuń
    2. W razie czego dzisiaj widziałam farbę w sprayu miedzianą - można popróbować. A klosz huta szkła specjalnie dmuchała?
      Z tą żarówką wygląda superaśnie!

      Usuń
    3. Jeżeli możesz podaj mi nazwę farby, a do drewna będzie? Szukam miedzianych uchwytów podtrzymujących żarówkę i niestety nigdzie nie ma, ale może ten spray pomoże, spróbuję pomalować metalowe. Klosz zakupiłam w zaprzyjaźnionej hurtowni szkła (to wazon, ale jak widać doskonale się sprawdza :)

      Usuń
    4. Aga już mam, zboczyłam z drogi do przedszkola żeby zajechać do Brico i spisałam nazwę.
      http://www.denbraven.pl/produkt.php?idg=35&idm=1&zastosowania=
      to ta firma. Pisze, że do wszystkiego. Jak wyjdzie eksperyment to chyba po współpracujemy blogowo bo myślę, że byłoby pięknie! Daj koniecznie znać!

      Usuń
    5. http://www.denbraven.pl/produkt.php?idg=35&idm=1&podgr=94 i w zakładce "informacje logistyczne" są 3 odcienie - chrom miedziany

      Usuń
    6. Kochana dziękuję :) Wieczorkiem siądę do laptopa i ogarnę, dam znać :) A współpraca jak najbardziej :) buziaki aga

      Usuń
  6. Piękne i bardzo oryginalne:)
    uściski kochana

    OdpowiedzUsuń
  7. Podziwiam efekt Waszej pomysłowości :) na ostatnim zdjęciu wspaniale się prezentują.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsze skojarzenie z lampami - wykrywacz kłamst! hehe! Tak jakoś ta forma, no i dwie sztuki podziałały na moją podświadomość.
    Pomysł świetny! Bardzo orginalny.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nooo bardzo ciekawe!! Takich jeszcze nie widziałam ale i tak największą robotę robią żarniki w nich, są piękne!!
    Gdzie mogę taki żarnik kupić?
    Ściskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana żarniki będą u mnie w sklepie, ale również możesz poszukać na allegro :)

      Usuń
  10. pięknie Aguniu isę prezentująte lampy - tak klimatycznie to wszystko wygląda - buziaki śle Marii

    OdpowiedzUsuń
  11. Lampy super ale mnie urzekło biureczko z krzesłem <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biureczka wyciągnięte z jakiejś starej piwnicy, a krzesło z drewutni miało iść do spalenia, odratowałam, dziękuję :)

      Usuń
  12. Super lampy! Chylę czoła za wykonanie :)
    Miłego wieczoru!
    Marta :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uroczy i nastrojowy kącik z super lampkami :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga