środa, 7 stycznia 2015

Odnowiona witrynka

Dziękuję Wam Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze:)
Buziaczki.
Nowych Czytających i komentujących przyjmuję z uśmiechem od ucha do ucha:)
Kilka miesięcy temu mój Kochany M, przytargał do domu szafkę, taka mała, zniszczona, potraktowana przez byłych właścicieli farbą olejną, z dwoma różnymi szybami.
Wyjął z samochodu z pytaniem, chcesz?
Oczywiście, że chciałam, wystarczyło jedno spojrzenie i już znalazłam dla niej miejsce w naszym domu.
Jednak szafka stała sobie i cierpliwie czekała i czekała...



Przed samymi świętami zdążyliśmy ją oczyścić z farby.
Musieliśmy użyć opalarki, bo warstwa farby olejnej okazała się dosyć gruba.
Po  oczyszczeniu, szafka prezentowała się tak:

Następnie zdecydowałam się pomalować ją na biało farbą akrylową do drewna i metalu.
Zabieg powtórzyłam dwukrotnie.
Następnie mój M zamontował listwę ledową, która wspaniale podświetla zawartość szafeczki.
Zamówiliśmy szybki i półkę u szklarza.
Witrynka znalazła swoje miejsce w kuchni, wg mnie dodała jej wyrazistości:









Wszystkim jeszcze raz, aby ten Nowy Rok był spełnieniem naszych planów:)






aga





50 komentarzy:

  1. fantastyczna! Samych dobroci w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, też mi się bardzo podoba, chociaż do samego końca nie byłam pewna:)

      Usuń
  2. ah to ta szafka :) super, gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna !!! uwielbiam takie perełki:))) Świetnie wpasowała się w Twoją kuchnię, która zresztą jest bardzo ładna. Widzę, że i u Ciebie klimacik jeszcze świąteczny, "panna ładna" prezentuje się wyśmienicie.
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, u mnie jeszcze świątecznie, jakoś w tym roku nie możemy się rozstać z dekoracjami:)

      Usuń
  4. Piekna. Uwielbiam takie szafki. niestety MÓJ nie na wszystko się godzi, a i miejsca juz na takie rzeczy brakuje. Za to u Ciebie pięknie ta półka wygląda i to podświetlenie...MRRRRRR

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie już się przyzwyczaił do staroci, aby tą powiesić poprzednia wylądowała na strychu:)

      Usuń
  5. Przepiękna ta szafeczka . Kocham takie rzeczy, niestety o bieli mogę pomarzyć bo mój mąż kocha starocie pod warunkiem , że są w tradycyjnych ciemnych kolorach. Twoja szafka wygląda jakby wisiała w kuchni od zawsze.

    OdpowiedzUsuń
  6. Szafka wpasowała sie idealnie, i jak czytam poniżej coraz to więcej sukcesów modowych ma Twoja córka, brawo, czy pójdzie w tę stronę. Pozdrawiam i gratuluję wspaniałej córki, ale to przeciez i Twoja i nie tylko zasługa, hi hi hi, :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana dziękuję za córę mam nadzieję, że uda jej się spełnić marzenia :)

      Usuń
  7. Cóż, piękna i dodatkowo to dowód na to ,że klasyka broni się w każdej aranżacji i w każdym wnętrzu.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekne polaczenie starego z nowym. Robisz to ze smakiem. Ja tez kocham takie polaczenia- dodaja smaku i wyrazistosci domowi. Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  9. genialnie wygląda ta witrynka!!! i bardzo podoba mi się to podświetlenie w środku. musze i ja o czymś takim pomyśleć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka taśma ledowa proste rozwiązanie, przyklejasz i gotowe :)

      Usuń
  10. Ona wygląda tam świetnie! Tak jakby była tam od zawsze. Bardzo podoba mi się podświetlenie i to, że półeczka jest ze szkła :)
    Ściskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To podświetlenie i właśnie szklana półka robią robotę :)

      Usuń
  11. Aga, wyszło świetnie. Przede wszystkim uroku dodały leciutkie szklane półki i podświetlenie. SUPER! :) S.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylvuś dziękuję, zawsze mi czegoś brakowało w tym miejscu, bo poprzednia szafka nie pasowała :)

      Usuń
  12. Wyszło rewelacyjnie , świetna ozdoba i praktyczny mebelek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Idealnie sie wkomponowała a pomysł z listwą ledową wręcz genialny! Nie ma to jak światło, które dodaje niesamowitego uroku:-) Ja swojego P. też ścigam o światełko w witrynie i teraz mu nie odpuszczę:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Całkiem ładnie się prezentuje i potwierdzam jak moje poprzedniczki, że listwa ledowa jak najbardziej dobrze podświetla zawartość witrynki. Samych dobrych dni życzę w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Witaj Aga! Przepięknie odratowałaś ten biedny mebelek :) Prościutki, ładniutki, bez zbędnych ceregieli... Prostota sama w sobie.
    Pozdrawiam - Magda

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudna jest!!!! Ależ mi sie wasze mieszkanko podoba...

    OdpowiedzUsuń
  17. Znalazłaś dla niej idealne miejsce, wygląda jakby od zawsze tam była :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że nie tylko ja mam takie wrażenie, dziękuję :)

      Usuń
  18. Ale mi się podoba... efekt wyszedł super!
    W ogóle bardzo lubie twoje wnętrza!
    ściskam cieplutko kochana

    OdpowiedzUsuń
  19. O kurcze ale fakny efekt!!!Gratuluję!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudo Aguniu - piękną masz kuchnię - buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  21. NIesamowity efekt.To miejsce w kuchnijakby wlasnie na nia czekalo.Cudowny klimat uzyskalas.
    snieg za oknem!!!!!!!!!!!!!!!!!bosko
    sciskam

    OdpowiedzUsuń
  22. Jest piękna! Taka perełka nie zdarza się często ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Patrzę że członkiem twego bloga już jestem :) Niewiem jak to sie stało że tak długo u ciebie nie byłam , duzo straciłam , więc się chwilę u ciebie rozgoszczę :) Buziolki pa do miłego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że odnalazłaś mnie na nowo, serdecznie zapraszam :)

      Usuń
  24. Witrynka jest piękna!! jak ja lubię takie rzeczy.. również odnawiać, ale najbardziej już wstawiać na swoje miejsce w domu ;) Gadżety typu waga czy młynek są świetne! Bardzo serdecznie Cię pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację najlepsze to wstawienie już odnowionego mebelka:)

      Usuń
  25. Bardzo mi się podoba, że ją oświetliłaś w środku. Przepięknie eksponuje wyposażenie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ją zobaczyłam od razu o tym pomyślałam i w kuchni daje dodatkowe fajne światło :)

      Usuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga