poniedziałek, 5 stycznia 2015

Pokaz La Mania i moja Niki

Kochani dziękuję z całego serca za wszystkie życzenia świąteczne i noworoczne:)
Ten okres był tak bardzo rodzinny, że nawet nie wiem kiedy to zleciało, oczywiście w miarę możliwości odwiedzałam Wasze piękne blogi, tak bardzo świąteczne i noworoczne:)
Wszystkim życzę tego co w życiu najważniejsze poczucia szczęścia, spełnienia w tym naszym 2015 roku:)

Nie zdążyłam w grudniu opisać kolejnej pięknej przygody mojej nastolatki, a za jej przyczyną i mojej. Otóż, moi Kochani, tuż przed samymi świętami Joanna Przetakiewicz pokazała swoją najnowszą Kolekcję LA MANIA wiosna/lato 2015.

 Kilka dni przed został ogłoszony konkurs na stronie firmowej FP, że można zdobyć zaproszenie,
wystarczy zaprojektować, jakiś gadżet, który będzie pasował do trendu i stylu firmy LA MANIA:)
Moja nastolatka zaprojektowała torebkę i wysłała:




Ten projekt przyniósł jej zaproszenie na pokaz:)
Oczywiście radość ogromna, a jednocześnie pytanie, jaka kreacja, bo przecież tylko 4 dni.

Burza mózgów córy i mamy, w końcu o drugiej w nocy jest eureka, idziemy zadowolone spać:)

Rano okazało się, że warto przespać się z projektem, ponieważ każda z nas wstała z myślą o jakiejś zmianie, po rozmowach przy porannej kawie powstała ostateczna wersja:


Cudowna Pani Krawcowa, uszyła ekspresem.
Moja nastolatka, tak się w niej prezentowała na pokazie:







Kochani do napisania:)
Uściski w Nowym 2015 roku
aga

10 komentarzy:

  1. Masz po prostu niesamowicie zdolną córcię!!!! Zarówno zaprojektowana torebka jak i czarna suknia po prostu wymiatają!!!! Trzymam kciuki za następne przygody:-) pozdrawiam gorąco i życzę wszystkiego naj naj naj w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Aga, myślę, że Twoja córka powinna spróbować swoich sił w projektowaniu. Tkwi w niej ogromny potencjał, jest młoda, zdolna i piękna. Jestem pod ogromnym wrażeniem determinacji :))Trzymam kciuki by udało jej się zrealizować marzenia!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana! Świat juz stoi otworem dla Twojej zdolnej córy! Gratulacje dla Was obu bo przecież to Twoja krew:-) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale kochana masz zdolną córkę! Gratuluje!!!!
    I pokazu zazdroszczę, ale tak pozytywnie, bo bardzo podobają mi się projekty La Mani!
    szczęśliwego Nowego Roku!!!
    moc uścisków

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje ogromne.
    Wielu takich przygód w Nowym Roku :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna sukienka. Sama bym w nią wskoczyła! Dla mnie mogłabym mieć jeszcze 'rozpierdak' z tyłu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale Wy jesteście kreatywne. Mama i córka. Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  8. O matko jaki maly talent Tobie w domu rosnie! Piekna torebka, piekna sukienka! Niedlugo sama bedzie projektowac i robic swoje pokazy!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga