poniedziałek, 19 stycznia 2015

Wiosennie w stylu Fajnego Wnętrza

Czasami są takie dni, że gdy spoglądam za okno na usta cisną się słowa "Wiosna, wiosna, wiosna ach to ty":)
Tym optymistycznym akcentem witam Was serdecznie.

W tą sobotę pożegnałam wszystkie świąteczne dekoracje, nie powiem choinki tak pięknie się trzymały, że nawet po rozebraniu prezentowały się, jakby dopiero zostały postawione do ubrania, niemniej jednak, ze względu na panującą pogodę, ich czar już przestał działać.
Po przepychu świątecznym dom potrzebował oddechu, dlatego tylko kilka akcentów, zapraszam:






  







 Wspaniałego tygodnia dla Was wszystkich.
Jeszcze i najważniejsze dziękuję za odwiedziny i komentarze:)



36 komentarzy:

  1. U mnie wiosny jeszcze nie widać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne są te manekiny i w ogóle fajnie u Ciebie - zapraszam na candy do mnie - http://wcieniukwitnacychmagnolii.blogspot.com/2015/01/nowy.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Światełka bardzo ładnie się prezentują. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedyna rzecz po ozdobach świątecznych, zostawiłam, bo w te ponure dni dają fajny klimat:)

      Usuń
  4. Piękne schody. Ach ta pogoda w ubiegłym tygodniu +10 a dziś sypie śnieg :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne wnętrze :) lampki na schodach wyglądają ślicznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Ile masz pięknych kryształów, super :) U mnie też już w domu w pełni wiosna.
    Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie u Ciebie,czuć już wiosnę:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana, uwielbiam twoje wnętrza... Pięknie i z klasą:)
    Śliczne różyczki:)
    uściski serdeczne przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz fantastyczną kanapkę i krzesło- te w paski, bardzo lubię takie pasiakowe stylowe obicia.I lampki na schodach!Tż zostawiłam sobie światełka po świątecznym szaleństwie.Tylko że u nas jeszcze choinka jest:D Ale resztę ozdób tez dzisiaj zdjęłam.Wiosny jeszcze nie czuję...ale już powoli nadciąga, widzę to po zapotrzebowaniu kolorystycznym:)Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. jak dla mnie brak koloru, ale wnętrze ma pewien klimat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po kolorach i to dosyć intensywnych w całym domu, ta biel nam odpowiada:)

      Usuń
  11. Witaj! :)
    Nie wiem, czy pamiętasz, ale rok temu zgłosiłaś się do udziału w Jaguar Blog Grand Prix 2014. W klasyfikacji generalnej zajęłaś wysokie, piąte miejsce. Było ono premiowane awansem do kolejnej edycji. Blog Grand Prix 2015 już trwa. 1. część odbyła się w sobotę, 17 stycznia.
    Pragniemy Cię poinformować, iż udało Ci się zająć w niej pierwsze miejsce i otrzymać nominację do Super Prix 2015. Serdecznie gratulujemy sukcesów.
    Zapraszamy na naszego fanpage'a: https://www.facebook.com/blog.grand.prix/ Jako, że za ocenę "10" w pierwszej części weźmiesz udział w głosowaniu "Super Prix 2015" jest tam grafika z Twoim blogiem.
    Zachęcamy do pochwalenia się swoimi sukcesami na blogu i wstawienia naszej grafiki do jednego z postów! ;)
    Serdecznie pozdrawiamy!
    Ekipa Blog Grand Prix
    http://bloggp.jimdo.com/
    https://www.facebook.com/blog.grand.prix

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję wyróżnienia powyżej :)) Faktycznie już po świętach i całym tym świątecznym klimacie. U mnie w domu po Bożym Narodzeniu też ani śladu.Za to u Ciebie w domu powoli czuć już wiosnę. Delikatne dekoracje, a przede wszystkim piękne kwiaty:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie prezentują się Twoje poświąteczne wnętrza!!! I te manekiny, po prostu piękne:)))
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko dziękuję, mam nadzieję, że odpoczęłaś i nabrałaś sił :)

      Usuń
  14. Cudowny masz dom! Az sie rozmazylam, pieknie i przytulnie u ciebie i bardzo elegancko! Manekin rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo dziękuję i będzie mi miło stale Cię gościć:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Widzę też zamiłowanie do kryształów a nie tylko do ceramiki z Bolesławca. Też mam kilka wazonów odziedziczonych po dziadkach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Tak krysztaly też, te to po rodzicach i od teściowej :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne te manekiny! Chętnie tu trochę pomyszkuję;) Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga