czwartek, 5 lutego 2015

Blog Grand Prix 2015 dostałam nominację



Moi Kochani :)
Wiem, wiem, że nie w temacie na topie, czyli wybór Bloga Roku, ale korzystając z okazji, muszę się podzielić z Wami moim małym-wielkim sukcesem.
Mianowicie, ponad rok temu zgłosiłam mój blog do udziału w międzynarodowym konkursie

Blog Grand Prix 2014


Główne zasady konkursu to:
1. Cykl składa się z 10 części.
2. W cyklu bierze udział 15 stałych blogów.
3. Każdą z części oceniać będzie Jury - inni blogerzy wybrani przez organizatorów.
4.  W związku z liczbą części (10), będzie tylu jurorów. Każdą część ocenia inny juror.
5. Każdy juror ocenia blogi w skali 1-9 z bonusową (obowiązkową) 10 dla jednego bloga.
6. Blogi, które otrzymają minimum jedną 10 od jurora wezmą udział w sondzie, w której głosować będą internauci. Najlepszy blog po głosowaniu otrzyma tytuł "Super Prix 2015". 
7. Jeśli w trakcie trwania Blog Grand Prix 2015, jakiś blog szczególnie będzie się wyróżniał, pisał wpisy o Blog Grand Prix itp. organizatorzy będą mogli dodać danemu blogowi od 1 do 5 punktów, do klasyfikacji generalnej.
8. Uczestnicy mogą otrzymać w końcowej klasyfikacji od 10 do 105 punktów.
9. Blogowe Grand Prix wygrywa blog, który zdobył najwięcej punktów w 10 częściach.
10 Jeśli po 10. częściach w klasyfikacji generalnej  blogi zrównają się punktami i będą zajmowały miejsca ex aequo, internauci za pomocą sondy wytypują najlepsze blogi. Aby nie było miejsc ex aequo po głosowaniu w sondzie, organizatorzy dodadzą specjalne punkty najlepszym blogom z sondy.
Zostałam zakwalifikowana,
ale nie przypuszczałam, że zostanę zauważona,
zapomniałam o tym.
Kilka dni temu, otrzymałam maila,
że po dziesięciu etapach, czyli po roku trwania konkursu,
mój blog zajął piąte miejsce w klasyfikacji generalnej :)

Jednocześnie w eliminacjach do Grand Prix 2015, 

za styczeń otrzymałam maksymalną notę tj. 10 punktów 
i automatycznie zakwalifikowałam się do 
Super Grand Prix 2015 :)
Tymczasem trzymam mocno kciuki za Nasze Koleżanki startujące
w wyborach Bloga Roku 2015 i proszę wysyłajcie SMS,
to taki mały koszt, a razem tyle możemy zrobić dla Fundacji "Dzieci Niczyje",
a ponieważ dzieci nie mogą być "niczyje", więc są nasze.
Wiosennie...
do napisania,
aga

18 komentarzy:

  1. Wow! Gratulacje. Takie niespodzianki są niesamowite :) Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Agnieszko brawo to cudowna wiadomość. To niesamowite wyróżnienie, trzymam za Ciebie kciuki. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję!!! Duży sukces :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aga to niesamowita wiadomość! Trzymam kciuki za sukces końcowy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje !!! Zasługujesz na nominację, bez dwóch zdań !!! Trzymam kciuki za wygraną:)))
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj ponownie:) Napisałam do Ciebie e-maila odnośnie zakupu manekina...i czekam na odpowiedź:)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  6. Moje gratulacje!!!!!
    Trzymam kciuki i pozdrawiam już prawie wiosennie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super gratuluję ☺☺☺☺

    Pięknie i bardzo wiosennie u Ciebie ☺

    OdpowiedzUsuń
  8. Aga, gratuluję z całego serca i trzymam kciuki!
    :))) s.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo się cieszę! Gratulacje! :-*

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzień dobry:)super blog...dzisiaj Panią odkryłam hihihi zapewne będę częstym gościem na Pani stronce....jestem pełna podziwu i gratuluję SUPER POMYSŁÓW I ZDOLNOŚCI....



    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, witam u mnie i oczywiście zapraszam na dłużej:)

      Usuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga