czwartek, 26 lutego 2015

Druciany kosz handmade



Witam Was Wszystkich bardzo serdecznie :)
Przepraszam, za tak długą nieobecność :)

Dziękuję za wizyty i komentarze.
Nowych Czytających pozdrawiam i mam nadzieję, że zostaniecie ze mną na długo.

Zbliżają się Święta, więc postanowiłam przygotować serię kilku koszyków drucianych.

Kosz, który zaprezentuję, został wykonany z siatki budowlanej, którą odpowiednio przycięłam i połączyłam w całość za pomocą różnych narzędzi.
Kochani zapraszam:










Dodatkowo uzupełniłam kosz wkładem filcowym, który obszyłam ręcznie grubą złotą nitką :











Buziaki dla Wszystkich
aga

31 komentarzy:

  1. Uuuuuwielbiam druciane kosze , sama też mam ich dużżżżo , oczywiście sama wszystkie wykonałam , ale z siatki hodowlanej :) Niedługo przydadzą się na podwórko , na kwiaty posadzone w doniczkach . Zrobiłam sobie takie wiszące :) Super robota, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też myślałam o takich, ale dopiero na wiosnę się zabiorę, dziękuję :)

      Usuń
    2. Proszę bardzo , spróbuj wyglądają zjawiskowo :)

      Usuń
  2. Wersja ze świeczkami i na gazety to moi faworyci! Bardzo fajnie się prezentują :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Szalenie oryginalny pomysł! Gazetnik podoba mi się najbardziej:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny kosz:) Wszystko w nim prezentuje się pięknie! I jajka i świece- super:)
    moc uścisków

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne, po prostu rewelacyjne !!! Urzekł mnie ten na gazety. Pewnie znowu do twojego sklepiku w swoim czasie zajrzę:)))
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko, bardzo dziękuję i oczywiście serdecznie zapraszam :)

      Usuń
  6. Pomysłowy i ile możliwości wykorzystania.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten koszyk jest po prostu kapitalny! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się ten kosz, jest taki designerski :) Świetny z tym tulipanem!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mega pomysłowe,świetne są !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł z tym koszykiem z siatki :) Bardzo ładnie wygląda ze świecami, a i w roli gazetnika...

    Pozdrawiam - Magda

    OdpowiedzUsuń
  11. Popatrz w tym samym czasie chyba robiłyśmy, a ja nawet zdjęć nie obrobiłam do postu. Ale pokaże i swój - mój to inny klimat choć baza taka sama! :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga