wtorek, 1 kwietnia 2014

Wiosna w blaszanym wiaderku i nie tylko


Moje Kochane Czytelniczki:)

Dziękuję Wam za odwiedziny i komentarze, wszystkie mają dla mnie wielkie znaczenie i czytam je z ogromną ciekawością:)

Oczywiście nie zapomniałam o nowych Czytelnikach - witam Was serdecznie:)

W ostatnią sobotę poczyniłam drobne zakupy wiosenne - kwiaty, kwiatki, kwiatuszki.....

Jak wyszłam do ogrodu, aby posadzić moje śliczności, okazało się, że nic mi nie pasuje do bratków, donice, kosze, miski, wszystko wydawało mi się nie takie :(

Wtedy za płotem usłyszałam głos sąsiada, pytał co takiego porabiam, opowiedziałam o swoim "dylemacie", a ten po chwili przyniósł mi coś cudownego...... piękne blaszane wiaderko. 
Tak, wiedziałam, że moje bratki będą się w nim doskonale prezentowały:)











I jeszcze inne wiosenne wspaniałości:











Miłego wieczoru:)

17 komentarzy:

  1. Kwieciście się zrobiło. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałoby się zaśpiewać: "Jak dobrze mieć sąsiada, jak dobrze mieć sąsiada, on wiosną się uśmiechnie, jesienią zagada. A zimą ci pomoże przy węglu i przy koksie, i sama nie wiesz kiedy, ułoży wam rok się"...
    Pięknie, wiosennie i słonecznie... Wiaderko cudo ;) ;) ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie,kolorowe,śliczne kwiaty:)A wiadereczko,super!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiaderko niczego sobie, na dodatek vintage:) Wysyłam ci bukiet kwiatów:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna u Ciebie ta wiosna, wiaderko super:) Zapraszam do siebie:) http://murawskaagata2.blogspot.com U mnie też wiosna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ulał pasuje do bratków:) Śliczne wiosenne fotki:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiosennie i kolorowo. A wiaderko super, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnego masz sąsiada:-) Wiaderko bomba! Pozdrawiam K.

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie kompozycje kwiatowe!!!Cudowne.A sąsiada to masz niezłego,piękne to wiaderko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna wiosna u Ciebie:) A wiaderko to bym Ci zawędziła jak nic:) Cudnie wygląda z tymi bratkami....

    OdpowiedzUsuń
  11. Ach, zachciało mi się ukwiecać już mój balkon. Tylko jakoś mam obawy czy to jeszcze śnieg nie spadnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie kwiatki są urocze ale wiosenne bratki kocham :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wiadro z bratkami jest super a kwiaty w ogrodzie śliczne. Zazdroszczę takich kwitnących rabat u mnie w ogrodzie wersja dla nie mających czasu czyli iglaki, azalie, wrzosy itp . Tak miło popatrzeć na kwiaty ale u mnie bratki też już stoją w donicach.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiadro Aguniu masz odlotowe - no super bomba i kwiaty wszystkie piękne dziękuję ci za ten wiosenny post aż u mnie zapachniało tymi kwiatami buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne te Twoje kwiatki.
    Otrzymałaś na moim blogu wyróżnienie Liebster Blog.
    Więcej informacji u mnie.
    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za wyróżnienie, zajmę się tym jutro, bo dzisiaj wpadłam tylko na chwilkę:)

      Usuń
  16. Dopiero od niedawna zachwycam się zwykłymi wiaderkami :) jak u Ciebie! :)
    Pozdrowienia wiosenne!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga