poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Bliźniaczki Vintage - manekiny koronkowe


Dzień dobry moje Kochane:)))
Dzisiaj jest piękna słoneczna pogoda, aż chce się żyć:)))
Dziękuję Wam za odwiedziny i całą masę pięknych komentarzy, wszystkie są dla mnie bardzo cenne i każdy jeden czytam kilka razy:)

Z cyklu - manekiny ciąg dalszy.....

Przedstawiam Wam parę manekinów,  nazwałam je Bliźniaczki Vintage.
Są ozdobione gorsetami wykonanymi z koronki bawełnianej w kolorze naturalnego lnu.

Zapraszam:)


















Miłego tygodnia:)


Jeżeli ktoś ma ochotę mieć jednego z nich to zapraszam.



9 komentarzy:

  1. Ten biały mnie urzekł!!!! Piekne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne Aguniu ileż ty tej koronki zużyłąś zapewne mnóstwo metrów aczkolwiek powiem że ten manekin w kolorze ecru bardziej mi przypadł do gustu buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  3. Aga -mają coś w sobie !!! ;) Moja sugestia , wprawdzie nie jestem specem od manekinów , ale przy czarnym manekinie może troszkę delikatniejsze połączenie przodu gorsetu dodało by więcej lekkości.Mam nadzieję ,że moja sugestia nie zostanie odebrana jako krytyka ale rada. Pozdrawiam i dziękuję Ci za komentarze i +1

    OdpowiedzUsuń
  4. Tereniu, dziękuję za sugestię, ale niestety nie mogę już nic zmienić koronka jest przyklejona na stałe, próba oderwania może źle się skończyć dla całości:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szalenie kobiece! Jak dla mnie wersja na czarnym manekinie jest bardziej sexy:-) taka z pazurkiem:-) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Czarny,miodzio !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. o kurcze :O przepięknie wygląda ten biały !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga