wtorek, 6 maja 2014

Szklarnia, warzywnik



Kochani:)

Witam Was serdecznie w ten piękny słoneczny dzień:)

Dziękuję za wszystkie odwiedziny i komentarze, proszę o więcej:)

Kilka tygodni temu byłam w odwiedzinach u sąsiada, tak, tak, tego od blaszanego wiaderka:)

Sąsiad narzędzia trzymał w starej  szklanej  szafie lekarskiej, gdy ją zobaczyłam  przyszła mi do głowy myśl, ta szafa to idealne miejsce na warzywnik. 

Trochę to trwało za nim zdołałam go przekonać, że szczypiorkowi i innym ziołom będzie w niej lepiej niż narzędziom, ale w końcu się udało. Półki wymieniliśmy na drewniane pomalowane na biało,  wewnątrz wyłożone specjalną folią.
Warzywka sadziłam i siałam z moim synkiem, a oto efekt końcowy.






















12 komentarzy:

  1. Świetne i pomysłowe wykorzystanie szafki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No super pomysł i fajnie to wygląda :)
    Podoba mi się taka szklarnia - oryginalna.

    OdpowiedzUsuń
  3. No i masz swoją "szklaną chatynkę" :))) Bardzo pomysłowo. Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ty to masz pomyślunek kobieto! Fantastycznie wykorzystana witryna i sąsiad dobry...masz szczęście:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialny pomysł,świetnie to wygląda:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ rewelacyjny pomysł!!!A swoją drogą zazdroszczę sąsiada:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomysł miałaś extra teraz roślinki będą ci rosły jak w normalnej szklarni podziwiam cię za twe wspaniałe pomysły buziaki śle Marii

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomysłowa kobietka z Ciebie:-) Sąsiad świetny:-) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Taki skarb na narzędzia? Oj wstydź się sąsiedzie,wstydź! ;))))))
    Bardzo fajny pomysł miałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super szklarenko-szafka:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga