środa, 14 maja 2014

Szyfonowa biała bluzka - moje szyjątka



Moje Kochane:) 
Witam Was Wszystkich serdecznie w ten pochmurny dzień:)

Cieszę się, że znajdujecie chęci i czas na zaglądanie do mnie:)
Moja córa miała w piątek Sakrament Bierzmowania:)

Oczywiście poza aspektem duchowym, bardzo ważny był dla niej również wygląd zewnętrzny:)

Przeszłyśmy kilka jej ulubionych sklepów, obejrzała setki stron w necie i okazało się, że bluzka którą sobie wymyśliła jest nie do kupienia. I znowu padło na mnie. Zakupiłyśmy materiał, zrobiłyśmy papierowy wykrój i do dzieła. Przyznam szczerze, że jak zwykle się bardzo bałam co z tego wyjdzie, 
ale nawet poszło bez wpadek:) 
Najważniejsze, że córa jest zadowolona.











Przyjemnego wieczoru:)

8 komentarzy:

  1. Wyszła śliczna bluzka,zdolna mama:))

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny tył :) Takie zwiewne i luźne bluzki znajdziecie w Cindirelli :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna szyfonowa bluzeczka. Będzie anielsko wyglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna jest! Zwiewna, kobieca i bardzo elegancka...cudo!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluzeczka Aguniu jest skromna i bardzo elegancka i tak właśnie podkreśliłaś jej lekkość i subtelność kobiecą - bardzo mi się podoba - buziaki śle Marii

    OdpowiedzUsuń
  6. Bluzeczka śliczna, masz talent kochana, pozazdrościć:))) Bardzo oryginalna, skromna, ale zarazem ma klasę...Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna ta bluzeczka!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga