piątek, 16 maja 2014

Pokój trzylatka


Hejka moi Mili:)

Dziękuję z całego serdeucha za odwiedziny i ślad w postaci komentarzy:)

Witam oczywiście grono nowych Obserwatorów:)

W tym tygodniu skończyliśmy remontować pokój mojego synka:)

Przy urządzaniu postawiłam na wygodę jego mieszkańca i prostotę:)

Pokój, ponieważ znajduje się od północy jest dosyć ciemny, więc ściany zostały pomalowane na biało, z wyjątkiem jednej, która jest turkusowa, na niej przykleiliśmy silikonem różne drewniane literki. Literki powoskowałam dwukrotnie na biało. Obok na ścianie kominowej znalazło się miejsce na tablicę  (wykorzystaliśmy do tego  farbę tablicową,pod spodem zamontowaliśmy półeczkę na kredę i gąbkę). W pokoju znalazł się również stół, który zrobiliśmy z desek sosnowych, służy jako platforma do zabaw kolejką.

Zostało do zrobienia kilka elementów, jak wymiana lampy, dodanie kilku zdjęć, ale to z czasem.
Kochani zapraszam:)




















Miłego i słonecznego weekendu:)


30 komentarzy:

  1. Pokoik wyszedł świetny, w sam raz dla chłopca:))) Wygląda na funkcjonalny, przestronny i ...wesoły:))) Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  2. jaki porządek :) A kto sprząta w pokoju? Olinek? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Turkusowa ściana jest prawdziwie designerska...i te żaluzję do podłogi! Bardzo ładnie to zrobiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  4. O tak żaluzje są świetne. I patrzę, że maluch śpi już w dużym łóżeczku, mój co prawda młodszy ale jeszcze ciągle w łóżeczku niemowlęcym.
    Fajne te literki, z czego są ? Bardzo sympatyczny pokoik, patrzę z większą ciekawością, bo przecież ja ciągle urządzam pokój dla synka i ciągle czegoś mi brakuje i ciągle coś dorabiam , przestawiam, pozdrawiam i życzę miłego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyznam, że pokoik wygląda świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. WOW ! cöz za piekny poköj!!!! Cudowne kolory !!! No i ten porzadek!!!! Jak Wy to robicie,ze macie takie porzadki w dziecinnych pokojach Pokazalam to mojemu Ole..bardzo spodobal mu sie ten poköj ))
    Pozdrawiam slonecznie))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do porządków to Kochana większość zabawek mały ma na dole:) I dlatego łatwo mi utrzymać u niego jako taki ład:)

      Usuń
  7. Uroczy pokój,i bardzo praktyczny:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wyszło. :) Czyżby Oli już się podpisywać nauczył? :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Boski! Pokoik prezentuje sie naprawdę prześlicznie, bardzo mi sie podoba. Jest taki przytulny, a zarazem z pazurem. Widać, że przemyślany, i że w jego urządzanie włożyliście całe serce:) Pozdrawiam ciepło.

    http://my-homeonthehill.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny pokoik,a jaki porządek :))
    najbardziej podoba mi się biały dywanik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu sama go zrobiłam i przyznam szczerze, że zastanawiałam się, czy biały to dobry pomysł, ale teraz po kilku miesiącach stwierdzam, że strzał w 10:)

      Usuń
  11. pomysł z literkową ścianką doskonały :)pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny efekt końcowy! Taki pokój to prawdziwe królestwo dla malucha. Czy będzie chciał z niego wychodzić? Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaki słodki pokój, niebieska ściana jest przepiękna!;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, małemu również się podoba i zaczął się interesować literkami:)

      Usuń
  14. Super te literki.. Widać, że dużo serca włożyłaś w urządzanie.. Wszystko świetnie się prezentuje.Pozdrawiam. Kasia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga