poniedziałek, 12 maja 2014

Mini toaletka Prababci


Witam moje Kochane Bywalczynie i Bywalców:)
Serdeczne uściski dla Nowych Obserwatorów, mam nadzieję, że każdy z Was znajdzie u mnie coś dla siebie:)

Bardzo Wam Wszystkim dziękuję za komentarze i odwiedziny:)

Dzisiaj o małej "toaletce", czy też szafeczce, sama nie wiem jak ją nazwać.

Ta piękna stara rzecz należała do babci mojego M, używała jej jako lustra i własnie toaletki - mini.
Babcia otrzymała ją od swojego Męża, który wykonał ją specjalnie dla niej. Na odwrocie lusterka widnieje odręcznie napisana data 11.09.57.

Szafeczkę oczyściłam i pokryłam trzema warstwami białego wosku, lustereczko chociaż spękane postanowiłam zachować oryginalne:)

Życząc miłego tygodnia, zapraszam do oglądania:)















17 komentarzy:

  1. Wspaniala staroc!!a to lustro tak pieknie zaznaczone zebem czasu po prostu extra!

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW! Śliczny mebelek. Pięknie Ci to wyszło Aga (lustra nie wymieniaj - tak jest idealnie)
    :)))) s.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna i bezcenna rzecz!!!!!!!!!!!!! Lustro zostaw - dodaje uroku!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna,dobra robota:))

    OdpowiedzUsuń
  5. CUDNA jest!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Szafka z zębem czasu i z tym lustrem, cudnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Toaletka śliczna,cieszę się ,że zostawiłaś lustro,cudownie przywróciłaś ją do życia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudo z duszą. Idealnie to wymyśliłas i wykonałaś! Pozdrawiam K.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale mam zaległości w blogowaniu - Aguniu śliczna szafeczka również bym zostawiła wiekiem spękaną szybke cudowne - buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  10. Aga!!!!! Szafeczka jest ..... brak słów. I jeszcze taka rodzinna pamiątka. B. dobrze, że zachowałaś oryginalne lustro. W oryginalnym kolorze też była piękna. W białym prawdziwe cudeńko.
    Pozdrawiam.
    Małgosia M
    Aby móc piękniej żyć... http://whitepinkinspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ...cos pieknego!!!! I wlasnie to lustro daje to COS ..)))
    Pozdrawiam))

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne maleństwo- zachwyca mnie widoczny upływ czasu, ale tez miłość włożona w jej wykonanie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. cos na temat historii :) http://kobiecosc.info/toaletka-historia-kobiecego-mebla/ wiedziałyscie o tym?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga