niedziela, 13 kwietnia 2014

Wielkanocna ozdoba kominka

Witam Moje Kochane i Kochani:)

Miło mi również przywitać nowych Obserwatorów:)

Bardzo dziękuję za wszystkie odwiedziny i komentarze:)

Dawno mnie nie było, bo pracuję nad kilkoma projektami,  które będę pokazywała, jak tylko zrobię zdjęcia. Wczoraj wzięłam się za mycie okien i porządki, więc gdy dom lśni, czas na wielkanocne dekorowanie. Na pierwszy ogień poszedł kominek i kącik wypoczynkowy. Jak to u mnie, jest jasno z dodatkiem mojego ulubionego w tym czasie bukszpanu.

Kochani zapraszam:)

















12 komentarzy:

  1. Widać, że dom już świateczny:))) Ozdoby śliczne, bukszpan jest naprawdę niezwykle dekoracyjny:) Zapraszam do siebie, u mnie też już świątecznie http://murawskaagata2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo sie cieszę,że zamieściłaś ten post,bo zapomniałam o tym,że mój nowy kominek też mogę ozdobić:)Teraz muszę tylko pomyśłeć:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę o bukszpanie pamiętać w przyszłym roku, świetnie się prezentuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. wszelkie zielone i kwiatowe dekoracje dla mnie sa przepiekne!!!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne dekoracje takie eleganckie i przepiękne w swej prostocie. Bardzo mi się u Ciebie podoba.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podobają mi się Twoje prace. Zapraszam do mnie po wyróżnienie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne dekoracje,ta na kominku cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepięknie....uwielbiam bukszpan! ps. mam takie same nakrapiane jajuśka:-) Buziak

    OdpowiedzUsuń
  9. Stroik na kominku przepiękny, a jaki masz porządek w domciu :)
    Pozazdrościć :P
    U mnie chaos jak zwykle zresztą.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie przepiekne dekoracje ))
    U nas w tym roku swieta minely..w niedz. bylismy na chrzcinach w pon. mielismy urodzinowa impreze...
    Do tego bylam na wyjezdzie i wröcilam w wielki piatek...
    Dziwne swieta mielismy w tym roku..
    Pozdrawiam))

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest baranek, zajączek i jajeczko - gotowa do świąt :) Piękne wnętrze!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga