wtorek, 25 marca 2014

Drewniany świecznik

Moje Kochane:)

Dziękuję za liczne odwiedziny i kreatywne komentarze pod postami, wszystkie mnie bardzo cieszą:)

Miło mi również powitać nowych Czytelników, mam nadzieję, że każdy z Was znajdzie coś ciekawego:)


Buszując po blogach, natknęłam się na duże drewniane świeczniki, jako piękną dekorację wnętrz.
 Ja to ja, więc postanowiłam taki świecznik zaprojektować  i doprowadzić do jego wykonania. 
Zaczęłam od szkicu na tekturze (świecznik w naturalnych rozmiarach), następnie wycięłam kontury i wewnątrz zaznaczyłam wymiary.
  
Mam kolegę, który zajmuje się projektowaniem części metalowych dla jednego z zakładów produkcyjnych, więc postanowiłam poprosić go o przeniesienie mojego projektu do komputera,
 aby mógł powstać szablon, potrzebny do wytoczenia. Następnie przez allegro zamówiłam wycięcie metalowego szablonu, który trafił do zaprzyjaźnionego stolarza.

Chwilę to wszystko trwało, ale w końcu mam wymarzony świecznik.

Pomalowałam go ciemną bejcą i trzykrotnie pociągnęłam białym woskiem. Świecznik ma wysokość 60 cm.











Jeżeli podoba się Wam mój świecznik i macie ochotę mieć podobny u Siebie to zapraszam.

aga

19 komentarzy:

  1. Aguniu jestem zachwycona ogromnościa tego świecznika jego prostotą a zarazem pełną elegancją - cudowny buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekny! Ja uwielbiam swieczniki, mam je w każdym kącie mieszkania - dosłownie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urok tego świecznika tkwi w prostocie on nadaje klimatu ! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny ten świecznik,jestem zachwycona,lubię takie klimaty.Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy i taki duży:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale on duży! Bardzo fajnie Ci wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki wielki,super!! I to krzesło jest cudowne:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny świecznik gratuluję samozaparcia w dążeniu do celu ale jak widać było warto.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny i gratuluję pomysłu i wykonania. Ile może kosztować taki świecznik ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W chwili obecnej stolarz wycenia mi koszt wykonania, jak będę wiedziała dokładnie dam znać:)

      Usuń
  10. Fajny, ślicznie sie prezentuje :)))) s.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniały duży świecznik - rewelacja !!!!! - pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Boski jest! Taki wysoki też by mi się przydał:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem pod duuuuzym wrazeniem!zarowno imponujacego swiecznika jak ib samego procesu, przez ktory przebrnelas!!!brawo!

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz rację świeczników nigdy dość:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga