wtorek, 18 marca 2014

Biel w salonie



Hejka moje Kochane!!!

Dziękuję Wam za odwiedziny i komentarze, które są dla mnie wielką radością:)

Nowych Czytelników gorąco witam z nadzieją, że zostaniecie ze mną na dłużej:)

Dawno mnie nie było, ponieważ zabrałam się za remont w salonie i kuchni. Tak napatrzyłam się na sztukaterię sufitową, że postanowiłam spróbować zamontować u siebie:) Kolor ścian oczywiście biały (coś ostatnio tylko biały). Wcześniej miałam na dwóch ścianach tapetę w kolorze złota i ciemnej zieleni, ponieważ szkoda było mi ją zrywać, postanowiłam ją zamalować, a następnie przetrzeć papierem, tak, aby lekko była widoczna faktura:)

Kochane moje, dość gadania, zapraszam do oglądania i komentowania:)






















Dziękuję Tym, którzy dotrwali go końca:)
Buziaki:)

32 komentarze:

  1. Jak remont to i wiosna musi do Ciebie zawitać. Jakoś tak śnieżnie się zrobiło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię takie wykończenie. Pomysł z tą tapetą świetny. Fajnie to Aga wygląda :))) s.

    OdpowiedzUsuń
  3. NO to napracowałaś się !!! Ale listwy wyglądają super i pomysł z tapetą fajny, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj pracy było sporo, ale z efektu jestem bardzo zadowolona:)

      Usuń
  4. Wiele pracy wykonane,super wyszło.Biel uwielbiam,slicznie jest:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z każdym pomalowanym pomieszczeniem w domu zakochuje się coraz bardziej:)

      Usuń
  5. Listwy wyszły świetnie,też miałam robić ale wiadomo jak to jest,ciężko się zabrać ;P Ostatnio ogólnie wszystko idzie mi jak po grudzie. Tak sobie patrzyłam,że wszystko fajnie,tylko brakuje mi żywych zielonych kwiatów.Byłyby fajnym akcentem do tej bieli :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz z tymi zielonymi kwiatami nie wiem dlaczego, ale nie chcą mi rosnąć w tym pomieszczeniu, może dlatego, że jest dosyć ciemne:)

      Usuń
  6. Ślicznie u Ciebie :-) Wpadł mi w oko żyrandol. Ściana z zamalowaną tapetą rewelacja :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu dziękuję, żyrandole z tej serii mam 3: ten, drugi przy sufitowy i kinkiet, bardzo je lubię:)

      Usuń
  7. Rewelacja , ściana z przetartą tapetą mistrzostwo . Taki wystrój to moje marzenie ale niestety tylko marzenie bo do moich starych mebli biel nie pasuje robi się za bardzo muzealnie.Twój wystrój białe kredensy białe ściany i stół w ciemnym kolorze rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Długo zastanawiałam się, czy pomalować, czy nie na biało, bo przed zielonym miałam szary i było bardzo zimno, zraziłam się do jasnych kolorów. Jednak teraz jak jest na biało bardzo mi się podoba.

      Usuń
  8. Zazdroszczę remonciku... Ja powoli się szykuję do zmian . Listwy bedę miała na pewno- marzę o nich. Nagapiłam się na Twoje zdjęcia i ... zainspirowałaś moje marzenia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pieknie, spojnie i bardzo romantycznie . Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  10. Aga, wykonanie po mistrzowsku! Listwy uwielbiam (sama je mam:-)) to taka wisienka na torcie, a tapeta WOW-pomysł i wykonanie rewelacja. Pozdr Kasia

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dla mnie super!!!Bardzo mi sie podoba,teraz będziesz mogła każdą nową porę roku lub święta przywitać nowymi kolorami w dodatkach:)Świetny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam białe wnętrza, kwintesencja piękna jak dla mnie:) Twój salon przepiękny!

    ps. zapraszam na moje groszkowo-motylkowe candy!

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie u ciebie. Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten kredensik bym trochę raczej zaaranżowała. Jeśli naczynia są rustykalne, to warto pomyśleć o innym akcencie dekoracyjnym zamiast współczesnego szkła. Pozdrawiam. : )
    izabella-decomanka

    OdpowiedzUsuń
  15. Ogólne wrażenie b. pozytywne. Jednak dobrze byłoby te biele przełamać jakimś kolorkiem.
    Ale przecież wszystko przed Tobą- dopiero skończyłaś remont - masz teraz pole do popisu.
    Podziwiam za pracowitość. I bardzo fajnie wygląda ta przecierana tapeta.
    Pozdrawiam. Małgosia M

    Aby móc piękniej żyć...

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie i elegancko. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Podoba mi się bardzo ten masywny bufet z nadstawką ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga